Είμαι συνδρομητής στη εταιρία ΤΕΟ PASS σχεδόν ένα χρόνο και κάτι η τελευταία μου διέλευση από τα διόδια χρησιμοποιώντας τη λωρίδα TEO PASS ήταν το Πάσχα 2010 όπου δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα. Την προηγούμενη εβδομάδα που ταξίδεψα στη Ε.Ο Αθηνών – Λαμίας όταν έφτασα στα διόδια δεν μπόρεσα να περάσω από την λωρίδα ΤΕΟ PASS, το ραντάρ δεν ανταποκρίθηκε η οθόνη δεν εμφάνισε κάποιο μήνυμα και έτσι υπέθεσα ότι το μηχανάκι δεν έχει μπαταρία. Βγήκα από την λωρίδα TEO PASS και πλήρωσα το αντίτιμο του εισιτηρίου. Σήμερα επικοινώνησα με τα γραφεία της εταιρίας, να ρωτήσω για την αντικατάσταση της μπαταρίας του μηχανήματος και έμεινα έκπληκτος όταν η εκπρόσωπος στο τηλεφωνικό κάντρο με ενημέρωσε ότι χρωστάω 54 Euro, την ρώτησα για πιο λόγο και η απάντηση που πήρα είναι ότι λόγω τεχνικών εργασιών που πραγματοποιούσαν στα διόδια οι διελεύσεις από τις λωρίδες ΤΕΟ PASS γινόντουσαν κανονικά ακόμη και αν είχα χαμηλό όριο διελεύσεων χωρίς την απαραίτητη ειδοποίηση από τον πίνακα που αναγράφει την χρέωση στο μηχάνημα. Πληροφόρησα την εκπρόσωπο ότι προσωπικά δεν είχα ενημερωθεί για αυτή την δυσλειτουργία του συστήματος ώστε να μπορέσω να διαχειριστώ με άλλο τρόπο τη διέλευση μου από τα διόδια και έτσι βρίσκομαί χρεωμένος με ένα ποσό που δεν ξέρω αν είναι το σωστό και εν πάση περιπτώσει γιατί να το δεχτώ όταν υπάρχει τέτοια αντιμετώπιση(με μία γρήγορη ματιά στο site δεν βρήκα κάποια ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα, αν κάποιος το γνώριζε και είχε ενημερωθεί, τον παρακαλώ να κοινοποιήσει την ανακοίνωση).
Στη συνέχεια ζήτησα από την εκπρόσωπο να με συνδέσει με τον υπεύθυνο της εταιρίας για τέτοια θέματα για να μου δώσει μία λύση. Όπως ήταν αναμενόμενο δεν μπόρεσα να βρω το δίκιο μου και η απάντηση που πήραν από τον κ. Πα......α είναι ότι αναγνωρίζουν αυτή την ενέργεια, ότι ενημέρωση είχε γίνει στο site και στους σταθμούς TEO PASS (στα γραφεία και όχι εκεί που πληρώνεις τα διόδια) δεν μπορούν να κάνουν κάτι για τις χρεώσει που έχουν γίνει (κατά την γνώμη μου είναι παράνομες εφόσον γίνανε εν αγνοία μου) και το μόνο που μου πρότεινε είναι να στείλω ένα fax με το παράπονο μου και να το μεταβιβάσουν στο νομικό τμήμα της εταιρίας, όπου το νομικό τμήμα της εταιρίας, απορώ αν θα μου δώσει λύση.
Επίσης μου ανέφερε ότι οι χρεώσεις αυτές συμβαίνουν και με άλλες εταιρίες όπως ΟΤΕ – ΔΕΗ και κανένας δεν λεει τίποτα και κάτι τέτοιες ασυναρτησίες, όπου απόρησα πως ένας προϊστάμενος για να υπερασπιστεί την παρανομία και ανικανότητα της εταιρίας του να προστατέψει τους πελάτες της, αναφέρει παραδείγματα που δεν ανταποκρίνονται στην δική τους πραγματικότητα. Στην τελική αυτές οι εταιρίες στέλνουν και ένα λογαριασμό κάθε τρίμηνο και κάθε μήνα στους πελάτες και ενημερώνουν για τις χρεώσεις τους (έστω και αν καμιά φορά είναι παράνομες), αυτοί για να μάθεις το υπόλοιπο σου πρέπει να φτάσεις στη στιγμή που θα περάσεις την μπάρα με ταχύτητα 30-40 χλμ και να θυμάσαι πόσα € σου αφαίρεσε κατά την διέλευση και στο τέλος αφού φτάσεις στον προορισμό σου να κάνεις την αφαίρεση από το αρχικό ποσό που είχες καταθέσει.
Παρακαλώ πολύ όλους τους αναγνώστες σας που έχουν αντιληφθεί και έχουν πέσει σε αυτή την απαράδεκτη απάτη να προβούμε σε ομαδική κατάθεση αγωγής στον Συνήγορο του Καταναλωτή για να βρούμε το δίκιο μας και να μην επιτρέπουμε σε τέτοιες παράλογες ενέργειες να γίνουν ξανά.
Ευχαριστώ