Μάλιστα είχα επικοινωνήσει μαζί τους 2-3 φορές γιατί το κινητό που ενδιαφερόμουν δεν ήταν διαθέσιμο, και πάντα μου έδιναν (επαλήθευαν) τις ίδιες τιμές στα πακέτα που ενδιαφερόμουν. Κατόπιν συνεννόησης μαζί τους λοιπών, όταν με ενημέρωσαν ότι το κινητό βρίσκετε πλέον στο κατάστημα πήγα να το παραλάβω στο νέο συμβόλαιο unlimited που επέλεξα. Και τελευταία στιγμή μου λένε ότι τόσο καιρό μου κάνανε λάθος επιδότηση και ότι έπρεπε να πληρώσω σχεδόν τα διπλάσια για το κινητό.
Απόδειξη για το ότι αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια και πάγια τακτική: εκνευρισμένος για τον εμπαιγμό, τους ζήτησα να μου στείλουν με e-mail ή FAX ή ταχυδρομικά τις νέες “διορθωμένες” προσφορές ώστε να είμαι και εγώ καλυμμένος όταν φτάσω στο ταμείο. Αρνήθηκαν να μου τις στείλουν με οποιοδήποτε τρόπο, και μάλιστα με πίεσαν να αποφασίσω εκείνη την στιγμή! Ξεκάθαρα ψυχολογικός εκβιασμός του καταναλωτή. Μπορεί να το επαληθεύσει ο οποιοσδήποτε αυτό με ένα απλό τηλεφώνημα στην Vodafone ζητώντας επιδότηση και αφού καταλήξετε σε μία προσφορά ζητήστε τους να σας την στείλουν με κάποιο τρόπο.