tromaktiko: Συγχαρητήρια στη VODAFONE. Μόλις χάσανε έναν πελάτη

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Συγχαρητήρια στη VODAFONE. Μόλις χάσανε έναν πελάτη




Η ιστορία έχει ως εξής. Πριν από ένα μήνα (και βάλε) έκανα αίτηση στη VODAFONE και συγκεκριμένα στο υποκατάστημα των Κάτω Πατησίων επί της Αχαρνών για να αλλάξω πρόγραμμα. Με είχανε χρόνια και χρόνια σε ένα απαρχαιωμένο πρόγραμμα (χωρίς να μου έχουν προτείνει ποτέ να αλλάξω) όπου πλήρωνα τα μαλλιά της κεφαλής μου για 60' δωρεάν χρόνο ομιλίας.
Κανονίζω λοιπόν να μπω στο πρόγραμμα VODAFONE 300, με 45 ευρώ το μήνα πάγιο και 5 ώρες δωρεάν. Συμπληρώσαμε την αίτηση και "Σε δύο μέρες θα γίνει η ενεργοποίηση", όπως μου είπε η κοπέλα.
Ένα μήνα μετά (σήμερα), έρχεται ο λογαριασμός και τί να δω. Ακόμα στο VODAFONE 60 και 90 ευρώ λογαριασμός. Πάω στο κατάστημα να δω τί έγινε και αντιμετωπίζω μια υπάλληλο με υφάκι κακού δημόσιου υπάλληλου. "Σας στείλανε κύριε μύνημα ενεργοποίησης; Ε, άμα δε σας στείλανε πως να έχει ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα;"
"Μα", της λέω, "έκανα την αίτηση πριν από ένα μήνα και"
"Τί να σας κάνω εγώ κύριε; Θέλετε να ξανακάνουμε αίτηση;"
Την ευχαρίστησα και έφυγα. Αύριο θα πάω στη WIND για καινούργια σύνδεση. Συγχαρητήρια στη VODAFONE. Μόλις έχασε έναν παλιό πελάτη, που τόσα χρόνια της τα ακουμπούσε κανονικά...
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!