tromaktiko: Μπράβο στο προσωπικό στην VODAFONE Κάτω Πατήσιων επί της Αχαρνών

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Μπράβο στο προσωπικό στην VODAFONE Κάτω Πατήσιων επί της Αχαρνών



Δεν γνωρίζω προσωπικά τα άτομα που δουλεύουν vodafone στο υποκατάστημα Κάτω Πατησίων επί της Αχαρνών...


αλλά διαφωνώ με τον άτομο που μιλάει για απαράδεκτη συμπεριφορά.Είμαι κ γω πελάτης στο συγκεκριμένο υποκατάστημα VODAFONE επί της Αχαρνών, Κάτω Πατήσια κ όταν έψαχνα εταιρία να βάλω ιντερνετ,όχι απλά με εξυπηρέτησαν,αλλά μέχρι κ το λάπτοπ πήγα να μου ενεργοποιήσουν το στικάκι μου,που δεν γνώριζα,τίποτα.Κάθε μηνα που πηγαίνω κ πληρώνω τους λογαρÎ! �ασμούς μου ΑΨΟΓΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Κ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΟΙ.Η υπεύθυνη κ τα κορίτσια που τυχαίνει να πηγαίνω κ να τις ζαλίζω με το ιντερνετ μου,έχουν υπομονή κ χάρη σαυτές έμεινα στην εταιρία.Τώρα το άτομο που έγραψε αυτό το μήνυμα μου κάνει εντύπωση Κ ΔΙΑΦΩΝΏ!Τελικά ο καθε άνθρωπος κρίνουμε διαφορετικά τους ανθρώπους.Τονίζω ότι δεν έχω καμία σχέση με το υποκατάστημα για να μην φανεί αλλιώς.Απλά όταν θεωρώ ότι αξίζουν κάποιοι υπάλληλοι να υποστηριχτούν,τότε είμαι μαζί τους και το κάνω όπως τώρα!Συγχαρητήρια για την υπομονή σας παιδιά κ σας ευχ! αριστώ για την βοήθεια σας στο πρό! γραμ μα που έχω επιλέξει!

Με εκτίμηση Βασίλης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!