Στα πλαίσια λοιπόν αυτού του έτους μια πολυδάπανη διαφημιστική εκστρατεία γίνεται σε όλη την Ευρώπη την οποία βέβαια δύσκολα παίρνει κανείς χαμπάρι. Ποιος νοιάζεται άλλωστε. Σίγουρα όχι η Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποιά από ότι φαίνεται αποφάσισε να χτυπήσει το πρόβλημα της φτώχειας όχι με συμβατικές πολιτικές αλλά με ομοιοπαθητικές. Δηλαδή να βγάλει τα εκατομμύρια των φτωχών από το κοινωνικό περιθώριο, μετατρέποντας τα σε πλειοψηφία των Ευρωπαίων πολιτών. Έτσι ίσως το 2015 να δούμε και καμία καμπάνια που θα θέλει να βγάλει από το περιθώριο όσους έχουν απομείνει να εργάζονται και κυρίως να ζουν ανθρώπινα απ’ το μισθό τους. Πιθανός τίτλος “Μαζί ενάντια στον πλούτο”, “Η εργασία δεν είναι ντροπή” κ.α.
Ένα ενδιαφέρον αυτής της καμπάνιας, πέραν από τις απολύτως προφητικές αφίσες της, είναι ότι τα τηλεοπτικά της σποτ παίζονται κυρίως τις προχωρημένες βραδυνές ώρες στα κανάλια, ανάμικτα με αυτά για τα ροζ τηλέφωνα. “Ζήσε μαζί μας τις πιο τρελές σου φαντασιώσεις” και κολλητά “απορρυπαντικό 5 και 50, γάλα 1 και 20″, “Έλα στην καυτή παρέα”, “Σήμερα στην Ευρώπη ένας πολίτης στους έξι ζει κάτω από το όριο της φτώχειας”, κ.ο.κ.
Έτσι ο chef ανακάτεψε τα δύο υλικά που τόσο όμορφα έδεναν μεταξύ τους και έκανε έναν μικρό ανασχηματισμό μίας από τις αφίσες της καμπάνιας, που θα μπορούσε πλέον άνετα να αξιοποιηθεί για το “Ευρωπαϊκό έτος ειρωνίας”.
Δείτε τις αφίσες τις καμπάνιας. Δείτε πως τα καθάρματα προκλητικά και αναίσχυντα ειρωνεύονται την κοινωνία και προφανώς κάποιοι τσεπώνουν και ζεστό ευρωπαϊκό χρήμα από τέτοιες άχρηστες καμπάνιες. Είναι χαρακτηριστικό ότι για την Ελληνική εκδοχή της καμπάνιας την ευθύνη έχει το υπουργείο του Λοβέρδου, δηλαδή ενός από αυτούς που πρωτοπόρησαν στη δημιουργία χιλιάδων νέων φτωχών στη χώρα μας.