Πολλοί άνθρωποι βλέποντας τα περσινά τέλη κυκλοφορίας και την τάση που υπάρχει σε όλοι τη ευρωπαϊκή ένωση για αύξηση των τελών στα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα ( πράσινη φόροι κτλ) αποφάσισε να πουλήσει το παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο σε εξευτελιστικές τιμές για να αγοράσει ένα καινούργιο για να γλιτώσει ένα μέρος από τα αυξημένα τέλη. Φέτος όμως πάλι θα πληρώνει τα ιδία. Πχ ο κάτοχος ενός Chevrolet Laccetti 1400 που κοστίζει 11680 €, ενός VW EOS 30790 € και του KADETT 1400 του 86 αξίας 50€!!! Θα πληρώσουν τα ίδια τέλη!!!! Οι πιο ακραίες αντιφάσεις βρίσκονται στην κατηγορία των 1800 και 2000 κυβικών. Εκεί ένα ιδιοκτήτης ενός Huyndai Tucson 2000 cc των 20.000 € πληρώνει τα ίδια ( 600 €) με ένα ιδιοκτήτη Mercedes Coupe E220 CDI BlueEFFICIENCY αξίας 70.300 €!!! Και 330 € λιγότερα τέλη θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των Audi A5 Cabriolet 1.8 TFSI Coupe 57700 € και Mercedes Roadster SLK 200 K 61250 €. Δίκαιο το σύστημα πιστεύω!!! Βέβαια θα μου πείτε ότι για τα καινούργια αυτοκίνητα του 2011 θα φορολογούνται με βάση τους ρύπους. Σωστό εν μέρη αλλά τα υπόλοιπα δηλαδή μοντέλα 2010 2009 2008 κτλ που πολλά είναι τα ίδια με αυτά που θα πωλούνται το 2011 θεωρούνται παλαιάς τεχνολογίας φορολογού! νται αλλιώς?? Η μήπως όλο αυτό έχει! να κ άνει με το καλοκαίρι του 2009 ( μείωση του φόρου ταξινόμησης) πουλήθηκαν κυρίως αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού οπότε είναι ένα σταθερό έσοδο (αφαίμαξη) για το κράτος!!! Οπότε με τα νέα τέλη δυο ταχυτήτων πηγαίνουμε και συμφωνά με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και τα αρπάζουμε από τα θύματα που αγόρασαν το 2009 αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Τα τέλη κυκλοφορίας για να είναι δίκαια θα πρέπει να υπολογίζονται με βάση των ρυπών και της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου.
( Τιμες από http://www.4troxoi.gr/?pname=ManufacturersListSimple&mid=16 )