tromaktiko: ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2011

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2011



Τι είναι τελικά τα τέλη Τι είναι τελικά τα τέλη κυκλοφορίας?? Αναλογικός φόρος δεν είναι αφού ένας κάτοχος αυτοκινήτου 60.000€ πληρώνει τα ίδια και λιγότερα από ένα πολύτεκνο με ένα 7 θέσμιο suv των 25.000 ευρώ. Τιμωρία για το πόσο επιβαρύνουμε την ατμόσφαιρα δεν είναι γιατί ένας με ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας πληρώνει τα ίδια με έναν που το αυτοκίνητο είναι 20 χρονών και έχει να κάνει σέρβις μια δεκαετία. Μια αρπαχτεί του κράτους μήπως? Τα νέα τέλη του 2011 υπολογίζονται, όπως εδώ και πολλά χρόνια, με μοναδική παράμετρο τα κυβικά. Δεν υπολογίζεται πλέον ούτε αν είναι παλαιάς η νέας τεχνολογίας, ούτε το ποσοστό CO2, ούτε η αξία του αυτοκινήτου. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο 1400 κυβ τελευταίας τεχνολογίας μοντέλο 2010 θα πλήρωση τα ιδία λεφτά με ένα OPEL KADETT 1400 του 86 που δεν έχει ούτε καν καταλυτή και ποιος ξέρει τι βγάζει από τη εξάτμιση.
Πολλοί άνθρωποι βλέποντας τα περσινά τέλη κυκλοφορίας και την τάση που υπάρχει σε όλοι τη ευρωπαϊκή ένωση για αύξηση των τελών στα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα ( πράσινη φόροι κτλ) αποφάσισε να πουλήσει το παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο σε εξευτελιστικές τιμές για να αγοράσει ένα καινούργιο για να γλιτώσει ένα μέρος από τα αυξημένα τέλη. Φέτος όμως πάλι θα πληρώνει τα ιδία. Πχ ο κάτοχος ενός Chevrolet Laccetti 1400 που κοστίζει 11680 €, ενός VW EOS 30790 € και του KADETT 1400 του 86 αξίας 50€!!! Θα πληρώσουν τα ίδια τέλη!!!! Οι πιο ακραίες αντιφάσεις βρίσκονται στην κατηγορία των 1800 και 2000 κυβικών. Εκεί ένα ιδιοκτήτης ενός Huyndai Tucson 2000 cc των 20.000 € πληρώνει τα ίδια ( 600 €) με ένα ιδιοκτήτη Mercedes Coupe E220 CDI BlueEFFICIENCY αξίας 70.300 €!!! Και 330 € λιγότερα τέλη θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες των Audi A5 Cabriolet 1.8 TFSI Coupe 57700 € και Mercedes Roadster SLK 200 K 61250 €. Δίκαιο το σύστημα πιστεύω!!! Βέβαια θα μου πείτε ότι για τα καινούργια αυτοκίνητα του 2011 θα φορολογούνται με βάση τους ρύπους. Σωστό εν μέρη αλλά τα υπόλοιπα δηλαδή μοντέλα 2010 2009 2008 κτλ που πολλά είναι τα ίδια με αυτά που θα πωλούνται το 2011 θεωρούνται παλαιάς τεχνολογίας φορολογού! νται αλλιώς?? Η μήπως όλο αυτό έχει! να κ άνει με το καλοκαίρι του 2009 ( μείωση του φόρου ταξινόμησης) πουλήθηκαν κυρίως αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού οπότε είναι ένα σταθερό έσοδο (αφαίμαξη) για το κράτος!!! Οπότε με τα νέα τέλη δυο ταχυτήτων πηγαίνουμε και συμφωνά με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και τα αρπάζουμε από τα θύματα που αγόρασαν το 2009 αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Τα τέλη κυκλοφορίας για να είναι δίκαια θα πρέπει να υπολογίζονται με βάση των ρυπών και της εργοστασιακής αξίας του αυτοκινήτου.

( Τιμες από http://www.4troxoi.gr/?pname=ManufacturersListSimple&mid=16 )
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!