Τα ακόλουθα 2 αληθινά σενάρια επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές
1. Τρίτη πρωί 14 Σεπτεμβρίου, αποστέλλεται φάκελος συνεργάτη, λόγω του επείγοντος, από γραφείο της εταιρείας ACS στην Πάτρα, για Κάτω Βασιλική Χάλκειας Αιτωλοακαρνανίας, δηλαδή 25 χιλιόμετρα απέναντι από το λιμάνι της Πάτρας, με πληρωμή 12 ευρώ. Τετάρτη πρωί 15 Σεπτεμβρίου, ενημερώνομαι από το γραφείο Μεσολογγίου της εταιρείας ACS, ότι ο φάκελος έφτασε, αλλά από λάθος του γραφείου τους στην Πάτρα, ο φάκελος εστάλη στο Μεσολόγγι αντί για το γραφείο της Ναυπάκτου, που εξυπηρετεί το δήμο μας. Ως εκ τούτου το γραφείο Μεσολογγίου θα τον έστελνε στο γραφείο της Ναυπάκτου, και εκείνοι θα μου τον έφερναν. Πότε; Άγνωστο. Για καλή μου τύχη όμως, την ημέρα και ώρα εκείνη βρίσκονταν στο Μεσολόγγι συγγενής μου τον οποίο παρακάλεσα και πέρασε από το γραφείο τους και μου τον έφερε. Τα 12 ευρώ όμως που πλήρωσε ο αποστολέας, 12 ευρώ!
2. Πέμπτη πρωί 16 Σεπτεμβρίου, πάλι λόγω επείγοντος αποστέλλεται άλλος φάκελος με τον ίδιο προορισμό αλλά με ενημέρωση αυτή τη φορά, από τον αποστολέα, για το γραφείο της Ναυπάκτου, και με αντικαταβολή. Πράγματι την Παρασκευή πρωί 17 Σεπτεμβρίου φτάνει ο φάκελος στη Ναύπακτο και μου τηλεφωνεί ένας αναιδέστατος και θρασύτατος υπαλληλίσκος, για να με ενημερώσει πως εάν θέλω να παραλάβω τον φάκελο την Παρασκευή, πρέπει να πάω ο ίδιος στη Ναύπακτο. Αλλιώς θα μου τον έφερναν τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου. Διότι, λέει, εχθές Πέμπτη είχαν έρθει στο δήμο μας, και δεν μπορούσαν να έρθουν ξανά την Παρασκευή, και ότι έχουν άλλωστε δικαίωμα 3 ημερών για παράδοση. Αν όμως ήθελα να μου τον φέρουν το Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου, στην αντικαταβολή των 14 ευρώ, θα μου πρόσθεταν και κάποια επιβάρυνση. Πόση; Δεν μου είπε. Κατόπιν αυτών, αρνήθηκα την παραλαβή του φακέλου, και ζήτησα να επιστραφεί ο φάκελος στον αποστολέα.
Τώρα αυτη η στιχομυθία δεν ήταν παραπάνω από μισό λεπτό, και όμως κράτησε πάνω από 10 λεπτά, γιατί ο αχρείος υπάλληλος διέκοψε 4 φορές τη συνομιλία μας για να ενημερώσει τηλεφωνικά 4 διαφορετικούς πελάτες, που εκείνοι καλούσαν στην άλλη γραμμή, θέτοντάς με σε αναμονή. Λες και εγώ, που εκείνος με είχε καλέσει, δεν είχα προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση.
Επομένως, γεννώνται κατά την γνώμη μου κάποια εύλογα ερωτήματα:
α. Ο ίδιος φάκελος (ίδιο μέγεθος και βάρος) διά μέσου Μεσολογγίου κόστισε 12 ευρώ, δια μέσου Ναυπάκτου (που είναι και κατά το εν τρίτον σε απόσταση πιο κοντά στην Πάτρα) 14 ευρώ.
β. Τί έννοια έχει η ταχυμεταφορά αφού και σε μία χελώνα καρέττα-καρέττα να φόρτωναν τον φάκελο, το πολύ σε μία ώρα την ίδια μέρα θα ήταν απέναντι, διασχίζοντας τον Πατραϊκό και με κόστος το πολύ 5 ευρώ, όσο κάνει δηλαδή 1 κιλό σαρδέλα για κολατσιό της χελώνας, και όχι 14 ευρώ, για παράδοση σε 4 ημέρες ή 14+ ευρώ για 2 ημέρες.
γ. Το σημαντικότερο όλων όμως είναι το τί γίνεται με το περιεχόμενο του φακέλου που έπρεπε να κατατεθεί σε δημόσια υπηρεσία εντός της Παρασκευής 17 Σεπτεμβρίου. Αυτό βέβαια, αν παραστεί η ανάγκη, θα το βρεί η δικαιοσύνη.
Τέλος, αν διαβάζει κάποιος υπεύθυνος, και θέλει, ας δώσει κάποια εξήγηση.
Εγώ πάντως, του λοιπού, με τη συγκεκριμένη εταιρεία ... ούτε γράμμα ... ούτε γραφή.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ