tromaktiko: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ AEGEAN ΚΑΙ BONUS

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ AEGEAN ΚΑΙ BONUS




Ακριβώς τα ίδια συνέβησαν και με μας όταν ζητήσαμε να εξαργυρώσουμε εισιτήρια miles & bonus. Για την αναχώρηση βρήκαμε εισιτήριο ενώ για την επιστροφή μας είμαστε σε αναμονή κάτι εντελώς τυπικό όπως μας διαβεβαίωσε η υπάλληλος της Aegean και η οποία θα μας το επιβεβαίωνε σε 1 με 2 ώρες. Περάσαν 12 ώρες και τίποτα. Άλλη υπάλληλος μας είπε ότι θα μας έπαιρνε και αυτή αλλά το ίδιο. Τελικά μας είπαν ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα όχι θέσεων αλλά θέσεων με! bonus οι οποίες και είχαν εξαντληθεί. Σε ερώτησή μας πόσες θέσεις είναι αυτές γιατί δεν υπάρχει χωριστή λίστα μας ενημέρωσε ότι η διαθεσιμότητα σύμφωνα με τους όρους που αναφέρει στη ιστοσελίδα της η εταιρεία έγκειται στην κρίση της εταιρείας και τον αριθμό των θέσεων δεν τον γνωρίζουν ούτε και οι ίδιοι.

Αν θέλουμε μπορούσαμε να το αναφέρουμε την επόμενη βέβαια ημέρα (μας έδωσε το ονοματεπώνυμο μιας υπευθύνου) απλά ως όμως ως αναφορά παραπόνου. Ξημερώματα ήταν η αναχώρησή μας και αυτό που μπορούσαν να μας κάνουν είναι να πληρώσουμε το εισιτήριο της επιστροφής και να έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε το "δωρεάν" εισιτήριο μέσα σε 1 χρόνο ορίζοντας βέβαια μια εικονική ημερομηνία και ακυρώνοντας τη θέση 2 ώρες πριν την πτήση κλείνοντας παράλληλα θέση σε άλλη ημερομηνία χωρίς βέβαια να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν την επόμενη φορά θα μπορέσουμε να εξυπηρετηθούμε και αφού βεβαίως πληρώσουμε το εισιτήριο επιστροφής χωρίς να μπορούμε να αλλάξουμε προορισμό και βέβαια εννοείται πως εξαργυρώθηκαν όλοι οι πόντοι!!!

Όταν ο καταναλωτής δεν έχει προστασία, όταν δεν υπάρχει κανείς να βάλει στη θέση τους αυτούς τους "κυρίους" που μονοπωλούν το παιχνίδι τι να πεις!!! Τα σχόλια δικά σας και απλά προσέχετε και μακριά από τέτοιες "προσφορές" !!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!