tromaktiko: Απαντηση στο θεμα: Απαράδεκτο after sales service της AEG

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Απαντηση στο θεμα: Απαράδεκτο after sales service της AEG



Το After Sale Support της AEG-Electrolux-Zanussi (γιατι ειναι όλα μια εταιρία), δυστυχως και απο προσωπικη μου εμπειρια ειναι απαραδεκτο και ουσιαστικά ανυπαρκτο.
Η συμπεριφορα δε των διαφόρων υπαλλήλων και εξουσιοδοτημενων ειναι εποιηκως απαραδεκτη και εξοργιστική καθως σου συμπεριφερονται σαν αγαδες, τετοια συμπεριφορα δεν εχω δει ούτε στον χειρότερο δημοσιο υπάλληλο.
Αγορασα μια ηλεκτρική κουζινα δυο βδομαδων η οποία δεν καλύφθηκε απο εγγυηση ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ της εταιρίας.
Απ ότι με ενημερωσαν "τα κεντρικα" στην Αλίμου έχουν μόνο ανταλλακτικα, και για επισκευη πρεπει να επικοινωνησω με τον συνεργατη της περιοχής μου, έχουν ενα δυκυο συνεργατων το οποίο δεν θέλουν να πληρώνουν και ας είναι εντος εγγυησης τα προϊόντα τους, αλλα να χρεωνουν επισκεψεις και εργασια-ανταλλακτικά.
Μετα απο απειρα τηλέφωνα και λόγω του ότι εχω μια 6μελης οικογένεια και δεν μπορουμε να τρωμε delivery, αναγκαστηκα να πληρωσω 193€ για επισκευή αφου την είχα αναγκη την κουζινα και δεν ειμαι ανθρωπος που του αρεσει ο τσακομος και τα δικαστηρια, αλλα και με 1580€ οικογενειακο εισόδημα δεν εχω χρηματα για δικαστηρια και δικηγόρους.
Λυπάμαι πραγματικά για μια εταιρία που παλια είχε ποιότητα και ήθος , ενω τα τελευταια 10 χρονια εχει μείνει μονο σκια του παλιου καλού εαυτού της ...
ΜΑΚΡΥΑ!!!
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!