Είμαι αντιπρόσωπος στην avon σχεδόν 8 χρόνια και μέχρι τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα αντίστοιχο πρόβλημα. Το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να είχατε κάνει είναι να επικοινωνήσετε με την εταιρία για να σας εξηγήσουν τι έχει συμβεί με την extra χρέωση και όχι να δίνετε τέτοιες συμβουλές.
Άλλωστε τα έξοδα αποστολής (όταν υπάρχουν) τα χρεώνεται ο αντιπρόσωπος και ΌΧΙ ο πελάτης. Αν δεν είστε ευχαριστημένη, απλά μην αγοράζετε τα συγκεκριμένα προϊόντα. Σας παρακαλώ να αναρτηθεί. Ευχαριστώ πολύ.
ΑΝΑΓΏΣΤΡΙΑ