tromaktiko: ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΥΘΕΙΟΥ

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΥΘΕΙΟΥ



Κε Δημαρχε Γυθείου
Είμαι ιδιοκτήτης εστιατορίου στο Γύθειο και δημότης Γύθειου πληρώνοντας κανονικά τα τέλη μου στο δήμο σας και θέλω να μου απαντήσεται σε μια απλή ερώτηση

Θελω να μου πείτε με πιο δικαίωμα ο δημοτικός σας σύμβουλος που έχει στην ιδιοκτησία του καφέ με την ονομασία Μικρό Καφέ διατηρεί πάγκο στην πλατεία Παρθεναγωγείου πουλώντας παρανόμος σουβλάκια και μπουζοπούλα.Μήπως Κε Δήμαρχε έχει πάρει την άδειά σας?Μήπως Κε Δήμαρχε να μου χορηγήσετε και εμένα μια άδεια να πουλάω καφέδες στην συγκεκριμένη πλατεία ή καλύτερα θα τον στήσω τον πάγκο χωρίς την άδεια σας ούτος η άλλος ξέφραγκο αμπέλι είναι ο δήμος σας.Στην Ελλάδα που ζούμε μέχρι και οι δημοτικοί σύμβουλοι εκμεταλεύονται προς όφελος τουÏ! ‚ τα πρόνομια που έχους εις βάρος τον δημοτών.
Αλλος ένας αγανακτισμένος πολίτης Ρ.Α.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!