Δυσκολο παιδι που εχει λιγη δυσκολια στην κοινωνικοποιηση (ηταν μοναχοπαιδι μεχρι πριν 4 μηνες), ωστοσο ειναι διγλωσση (μιλαει κ αγγλικα), γραφει, διαβαζει, κανει προσθεση κ αφαιρεση (απο μονη της κυριως), γενικα ειναι τουλαχιστον 2 χρονια πιο "μπροστα" απο αλλα παιδια της ηλικιας της (ισως κ γι ! αυτο να εχει κ προβλημα ενταξης σε ομαδες-δε μπορει να συνεννοηθει!). Θεωρησα λοιπον αυτονοητο να ενημερωσω τη δασκαλα της στο δημοσιο προνηπιο για τις ιδιαιτεροτητες της κ ειδικα για το γεγονος οτι επειδη ξερει γραφη κ αναγνωση ισως να βαριεται πιο ευκολα κτλ...Η απαντηση της ξερετε ποια ηταν?? Οτι δε χρειαζεται να ξερει απο τωρα το παιδι αυτα τα πραγματα κ να παψω να την ενθαρρυνω να ασχολειται με γραψιμο κ διαβασμα οπως κ να σταματησω να της μιλαω αγγλικα γιατι ακομα δεν ειναι "η ωρα" γι αυτα!!!! Το ζητημα ειναι οτι μιλησα κ με ιδιωτικα νηπιαγωγεια κ η απαντηση που πηρα ητaν λιγο πολυ η ιδια....Δηλαδη τα παιδακια που ισως εχουν καποια παραπανω δυνατοτητα πρεπει να καταδικαζονται στο να περιμενουν "την ωρα τους"...συμφωνα με τους μορφωμενους εκπαιδευτικους μας!!
ευχαριστω για το χρονο σας