tromaktiko: Απάντηση σε καταγγελία "Ειχα παει διακοπες στην Κω..."

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση σε καταγγελία "Ειχα παει διακοπες στην Κω..."



Γεια σας, πριν λιγες μερες εγινε αναρτηση στο blog σας μιας τελειως αναληθης και ανακριβης καταγγελειας απο καποιον ανωνυμο.
Συγκεκριμενα στις 26/08/2010 και με θεμα "Ειχα παει διακοπες στην Κω..." και αφορα την επιχειρηση μου,το πλοιο για το οποιο δεν καταφερε να ταξιδεψει ο κυριος αυτος και εχει αναστατωσει ολη την κοινωνια! Νοιωθω κατ'αρχην την αναγκη να απαντησω διοτι ο ανθρωπος αυτος προφανως δεν επικοινωνει με τον κοσμο αυτον που ζουμε ! κι επειδη πριν ενα μηνα εκανε την ιδια αναρτηση σε αλλο blog και δεν ξερω τον λογο για τον οποιο συνεχιζει καθως του εχει επεξηγηθει η διαδικασια, εχω ερθει σε επαφη με την διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος και με την εισαγγελεια της Κω για να βρεθουν τα στοιχεια του για τα περαιτερω νομικα. Αν μπορειτε και εαν θελετε βεβαια να με βοηθησετε να βρω τα στοιχεια του θα σας ειμαι ευγνομων. Αν ακομα θελετε και την απαντητικη επιστολη μου ειμαι στη διαθεση σας! Σας ευχαριστω πολυ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!