Όταν έκανε την αλλαγή και έπαιξα κανονικά, μου αναφέρει και εμένα ότι πρέπει να πληρώσω και φυσικά εκνευρίστηκα. Η απάντηση όμως με αποστόμωσε "Αν είχατε ακούσει τις τηλεφωνικές οδηγίες του τεχνικού και είχατε ελέγξει την γραμμή δεν θα χρειαζόταν να έρθει κάποιος στο σπίτι. Εσείς όμως, θεωρήσατε λανθασμένα ότι φταίει ο ΟΤΕ. Ήρθα λοιπόν και μπροστά σας διαπίστωσα ότι το πρόβλημα ήταν σε δική σας κακή συναρμολόγηση και όχι στον ΟΤΕ. Όταν η υπαιτιότητα αφορά τον πελάτη, είστε υποχρεωμένη να πληρώσετε τον τεχνικό που διαπίστωσε το λάθος σας. Άλλωστε είναι η ίδια τιμή ακριβώς που θα έπρεπε να καταβάλετε στην περίπτωση που δεν γνωρίζατε πως να συναρμολογήσετε και έπρεπε να έρθει κάποιος τεχνικός στο σπίτι.".
Φίλε μου, είχε δίκιο. Το έπαιξα έξυπνος ότι ξέρω να το κάνω μόνος μου, και ουσιαστικά ήρθε ένας άνθρωπος και μου το έφτιαξε. Χώρια το βρίσιμο που έριχνα στα τηλέφωνα τις προηγούμενες μέρες νομίζοντας ότι έφταιγαν αυτοί.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ