tromaktiko: Σταθμοι φορτωσης ηλεκτρικων αυτοκινητων στην Βουλγαρια, η Ελλαδα τι κανει;

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Σταθμοι φορτωσης ηλεκτρικων αυτοκινητων στην Βουλγαρια, η Ελλαδα τι κανει;



To επόμενο έτος αρχίζει την οικοδόμηση ηλεκτρικών σταθμών φόρτισης στη Βουλγαρία, είπε στο BTA ο Levkov Ilia, Πρόεδρος της Βιομηχανίας Cluster "ηλεκτρικό".
Θα καλύπτουν ολόκληρη τη χώρα, αν υπάρχει μεγάλος αριθμός ηλεκτρικών οχημάτων σε αυτήν.
Τα δικτύα των σταθμών θα κατασκευαστούν σε συνεργασία με τους δυνητικούς επενδυτές, το έργο είχε ήδη προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον.

Οι προσδοκίες για την ηλεκτρική έκρηξη στη Βουλγαρία το 2011 με βάση το γεγονός ότι οι μεγάλες εταιρείες εργάζονται πάνω στις σημαντικές συμβάσεις του επόμενου έτους.
Ανάλογα με τη μάρκα το ανώτατο όριο κόστους ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι 120 χιλιάδες δολάρια, και τα βουλγάρικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται στη Στάρα Ζαγόρα - περίπου 20 χιλιάδες λέβα (δλδ. 10.000 ευρώ).
Εάν τελικά αυτό συμβεί με την αντικατάσταση των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι απαραίτητες και μεγάλες επενδύσεις. Πιο πιθανό να εφαρμοστεί μια λιγότερο δαπανηρή λύση, στις οποίες οι σταθμοί ανατροφοδότησης θα ειναι οι αλυσίδες βενζινάδικα και οι σταθμοί μεθανίου.

Οι αναγκαίες επενδύσεις για την κατασκευή ενός σταθμού αντικατάστασης των μπαταριών, είναι περίπου 1 εκατομμύριο λέβα (δλδ. 500.000 ευρώ), ενώ για κατασκευή μικρών σταθμών μπαταρίας στο πλαίσιο των υφιστάμενων σταθμών θα είναι 50 000 λέβα (δλδ. 25.000 ευρώ).

Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν 40-50 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς έχουν προσωπική ανάπτυξη.

Ο Levkov είπε ότι η προσπάθεια συνεχίζεται για να συμπληρωθείι η πρώτη εθνική βάση δεδομένων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Βουλγαρία. Η βάση θα είναι η βάση εκτιμήσης για τις μελλοντικές φόρτωσεις του ηλεκτρικού δικτύου.

Η υποδομή θα είναι συμβατή με τους ευρωπαϊκούς κατασκευαστές μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.

Αυτές οι ηλεκτρικές μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν μέσα σε 15-20 λεπτά. Μια επαναφόρτιση της μπαταρίας "κρατάει” περιπου 150 χλμ. και το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι λιγότερο από 1 λεπτό (cent) με την τρέχουσα τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας.

Στο στάδιο αυτό χρησιμοποιούνται κυρίως ηλεκτρικές μπαταρίες λιθίου-ιόντων, οι οποίες κοστίζουν μεταξύ 15 και 20 χιλιάδες λέβα (δλδ. 7,5 και 10 χιλιάδες ευρώ), ένας φορτιστής μπαταριών είναι επίσης πολύ ακριβός. Η ζωή μια τέτοιας μπαταρίας είναι 300 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Άραγε η Ελλάδα τι κάνει ακόμα με τις τεράστιες δυνατότητες των φυσικών της πόρων, γιατί δεν εκμεταλλευόμαστε τις δυνατότητες μας, γιατί στην Βουλγαρία γίνονται συνεχώς επενδύσεις ΑΠΕ και στην Ελλάδα τις καθυστερούν όσο περισσότερο μπορούν; Τα συμπεράσματα δικά σας!
Ομάδα του http://www.e-protasi.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!