Επισκεφθήκαμε με τη σύζυγό μου (βρισκόμασταν σε ταξίδι του μέλιτος) την εν λόγω ταβέρνα στις 09-09-2010 για φαγητό.
Η καταγγελία αφορά τα ακόλουθα (τα αναφέρω με σειρά σημαντικότητας):
• Ο επιχειρηματίας δεν προχώρησε σε έκδοση απόδειξης (απλά στο τέλος μας έφερε το δελτίο παραγγελίας). Το ίδιο βέβαια έκανε και με διπλανά τραπέζια, όταν ερχόταν η ώρα του λογαριασμού.
•Ο επιχειρηματίας ο οποίος εκτελούσε και χρέη σερβιτόρου ήταν αναιδέστατος και αγενής (όταν έφερνε τα πιάτα και τα ποτήρια με τις παραγγελίες μας τα χτυπούσε στο τραπέζι με όση δύναμη είχε…Λες και είχε προηγούμενα μαζί μας). Θα μπορούσα να κάνω φασαρία και να σηκωθούμε να φύγουμε, αλλά με συγκράτησε η σύζυγος μου λέγοντάς μου ότι δεν υπάρχει λόγος να αμαυρώσουμε το ταξίδι του μέλιτος μας και να χαλάσουμε τη διάθεσή μας.
•Οι μερίδες των κυρίων πιάτων που παραγγείλαμε ήταν βρεφικές μερίδες ( ΠΟΛΎ ΜΙΚΡΉ ΠΟΣΌΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΙΑΤΟ) και όχι μερίδες για ενήλικες.
Αν ο εν λόγω επιχειρηματίας - λόγω νεκρής περιόδου για την επιχείρησή του – έχει δώσει άδεια σε όλους τους σερβιτόρους του και δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες της πελατείας του, τότε υπάρχουν δύο λύσεις να του προτείνουμε:
•Ή να κλείσει την επιχείρησή του για το διάστημα αυτό,
•Ή να προσλάβει σερβιτόρους,
έτσι ώστε ούτε τα νεύρα τα δικά του να είναι τεντωμένα, ούτε των πελατών του τα νεύρα να τεντώνει.
Ευχαριστώ.
Δ.Α.