tromaktiko: Πρόβλημα με ταχυδρόμο

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόβλημα με ταχυδρόμο



Τα τελευταία 7 χρόνια που αγοράζω από ίντερνετ και παραλαμβάνω από ταχυδρομείο δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Πάντα όταν ήταν συστημένο το πακέτο, ο ταχυδρόμος μου χτυπούσε το κουδούνι και αν δεν ήμουν εκεί άφηνε ειδοποιητήριο.
Όταν δεν ήταν συστημένο πάλι παραλάμβανα χωρίς να χάσω ποτέ τίποτα. Όλα αυτά μέχρι που μετακόμισα σε άλλη γειτονιά και προφανώς άλλαξε ο ταχυδρόμος που κάνει τη διανομή. Τους τελευταίους 6 μήνες λοιπόν που βρίσκομÎ! �ι σε νέα διεύθυνση, έχουν χαθεί 3 μη συστημένα πακέτα και έχω λάβει κανονικά 2 μη συστημένα.

Απο συστημένα σε κανένα απο τα 4 δεν μου χτύπησε ταχυδρόμος κουδούνι ενώ για κανένα δεν έλαβα το πρώτο ειδοποιητήριο. Στα 2 δεν έλαβα ούτε δευτερο και πήγα στο υποκατάστημα ΕΛΤΑ μόνο με το tracking number και τα παρέλαβα. Στα άλλα 2 έλαβα μόνο το δεύτερο ειδοποιητήριο το οποίο δεν το εκδίδει ο ταχυδρόμος αλλά το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ. Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να απευθυνθώ και τι μπορώ να κάνω.

AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!