tromaktiko: Καταγγελία για κατάστημα με κουρτίνες

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Καταγγελία για κατάστημα με κουρτίνες



Και Κερατάς και δαρμένος!
Καταγγελία για την εταιρεία ΟΛΓΑ ΧΥΤΗΡΟΓΛΟΥ & ΣΙΑ Ε.Ε.
Θα ήθελα να καταγγείλω το κατάστημα υφασμάτων και κουρτινών Όλγα Χυτήρογλου & Σια ΕΕ (ουδεμία σχέση έχει με τον Χυτήρογλου της Ερμού) στην Αχιλλέως 95 στο Φάληρο.
Η εταιρεία διατηρεί και δεύτερο κατάστημα στην Καλλιθέα.
Από το εν λόγω κατάστημα αγόρασα σε περίοδο εκπτώσεων ύφασμα για κουρτίνα, το οποίο θα μου έραβαν κιόλας. Όταν, όμως, παρέλαβα την κουρτίνα διαπίστωσα ότι ήταν ελαττωματική. Το ύφασμα ήταν γεμάτο γραμμές σαν είχε ξηλωθεί και σε δύο σημεία είχαν αρχίσει να δημιουργούνται μικρές τρύπες. Την επέστρεψα στο κατάστημα, όπου με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι δεν υπάρχει άλλο τέτοιο ύφασμα για να μου το ξαναφτιάξουν.

Με τα πολλά συζητήσαμε το ενδεχόμενο επιστροφής χρημάτων, συνολικά 87 ευρώ, το οποίο δεν είχε κανένα νόημα μια κι εγώ είχα ψωνίσει σε περίοδο εκπτώσεων και πλέον οι εκπτώσεις τελείωσαν. Άρα σε κανένα μαγαζί δεν θα μπορούσα πλέον να βρω κουρτίνα σε αυτό το ποσό. Για να μην περιμένω λοιπόν μέχρι το Φεβρουάριο, άλλους 6 μήνες χωρίς κουρτίνα, πρότεινα στο κατάστημα να καταβάλω το συμβολικό ποσό των 20 ευρώ και να κρατήσω την ελαττωματική κουρτίνα που ούτως ή άλλως θα κατέληγε στα σκουπίδια ή στην αποθήκη τους.

Η κα Κατερίνα Χυτήρογλου, λοιπόν, υπεύθυνη της επιχείρησης και σκεπτόμενη αποκλειστικά και μόνο προς όφελος δικό της, δέχτηκε να μας διαθέσει το ελαττωματικό προϊόν στα 50 ευρώ αφαιρώντας μόνο τα έξοδα ραψίματος! Καμία σκέψη για την ταλαιπωρία να πάμε μέχρι εκεί τόσες φορές, γιατί την πρώτη έλειπαν κιόλας, για την ταλαιπωρία να ψάξουμε νέα κουρτίνα και για το ότι αυτό το ποσό μας ήταν πλέον άχρηστο μια και οι εκπτώσεις είχαν τελειώσει και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Φεβρουάριο.

Επιπλέον με άθλια και αναιδή συμπεριφορά, έδινε τις εντολές της μέσω τηλεφώνου στις υπαλλήλους της και απαίτησε να μην την ξαναενοχλήσουν με το συγκεκριμένο ζήτημα. Όταν ζητήσαμε να την δούμε ή να της μιλήσουμε, ούτε λόγος. Απαγορεύεται, λέει! Λες κι επρόκειτο για την μεγαλοεπιχειρηματία! Εν ολίγοις, αφού μας αντιμετώπισε σαν τον τελευταίο πελάτη, η μόνη λύση ήταν να πάρουμε πίσω τα 87ευρώ.

Αποτέλεσμα: 1)Χωρίς κουρτίνες μέχρι τον Φεβρουάριο 2)ταλαιπωρία να πάμε στο κατάστημα κάμποσες φορές και 3) αναιδής συμπεριφορά.

Κα Χυτήρογλου από αυτούς τους πελάτες που υποτιμάτε, ζείτε!

ΥΓ.1 Πήρε το αυτί μας ότι το ύφασμα ήταν εξαρχής ελαττωματικό και το ήξεραν, αλλά μας το πούλησασν!

ΥΓ.2 Και τις δύο φορές που πήγαμε, επέστρεψαν και άλλα άτομα κουρτίνες με μικροπροβλήματα

Δίδαγμα: Αποφύγετε το συγκεκριμένο κατάστημα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!