tromaktiko: Απαράδεκτη συμπεριφορά από την Γραμματεία Β.Ε.Τ στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Απαράδεκτη συμπεριφορά από την Γραμματεία Β.Ε.Τ στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων



Ένα απλό τηλεφώνημα έκανα κ εγώ η κακομοίρα για να δω αν θα μπορέσω να πάρω (επιτέλους) το πτυχίο μου, παρουσιάζοντας την διπλωματική μου εργασία αρχές Νοεμβρίου.
Δέχτηκα την πιο απαράδεκτη συμπεριφορά από τον κύριο Δ.Κ., ο οποίος...
για να μην μακρηγορώ, μου είπε ότι υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για τις παρουσιάσεις μέσα στον Οκτώβριο μόνο, και μου είπε χαρακτηριστικά :" Δεν μπορεί ο καθένας σας όποτε του << γκαβλώσει >> να έρχεται να παρουσιάζει. (!!!!) Γραμματέας σε σχολή ΑΕΙ παρακαλώ, χρησιμοποιεί τέτοια γλώσσα και τέτοιο ύφος σε φοιτητές, που το μόνο που θέλουν είναι να πάρουν το πτυχίο τους και να τελειώνουν.. Ακολούθησε μετά έντονη λογομαχία και από μέρους μου, αλλά εγώ τουλάχιστον κράτησα τα προσχήματα και δεν κατέφυγα σε τόσο άσχημη χρήση της ελληνικής, όπως ο κύριος γραμματέας... Γενικά, έχετε ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα συμπεριφοράς εκεί στην γραμματεία του Βιολογικών Εφαρμογών.. Η αγένεια σας δεν έχει όρια!!
Μια αγανακτισμένη αναγνώστρια

( Σας παρακαλώ δημοσιεύστε το, για να δούνε όλοι τι είδους άτομα βρίσκονται σε τέτοιες θέσεις μέσα στα πανεπιστήμια... )
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!