tromaktiko: Περί "καπνο-απαγόρευσης"....

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Περί "καπνο-απαγόρευσης"....



Διαβάζω όλες αυτές τις μέρες αναρτήσεις από καπνιστές και μη καπνιστές για την απαγόρευση του καπνίσματος και πραγματικά απορώ... Κατ' αρχάς δεν ξέρω αν μπορώ να δηλώσω καπνίστρια ή μη καπνίστρια.
 Κάπνιζα πολλά χρόνια και κάποια στιγμή απλά σταμάτησα. Λόγοι υγείας δεν προέκυψαν... Απλά σταμάτησα να κανπίζω φανατικά. Δε μου λέιπει αλλά που και που θα καπνίσω κανα-δυο.


Και επανέρχομαι. Οι φανατικοί καπνιστές φτάνουν στο άλλο άκρο. "Μαγαζία 8α κλείσουν", "Το τσιγάρο σας φταίει; Η μόλυνση δεν σας πειράζει;", "Ραδιενέργεια από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας" και παέι λέγοντας... Και μετά αρχίζουν τις "απειλές"..."Εγώ θα καπνίζω όπου θέλω!", "Θα κόψουμε τις εξόδους!", "Δεν θα αγοράζουμε τσιγάρα και να θα δείτε την ήδη χάλια οικονομία σας να καταστρέφεται!"... Ναι φίλε μου..και μετά θα καταστραφείς και εσύ και δέν θα έχεις λεφτά για τα πολύτιμα, πολυπόθητα τσιγάρα σου! Για να μην σχολιάσω το μόνο καλό της Ελλαδίτσας ήταν η ελευθερία του καπνιστή να καπνίζει όπου θέλει... Πολλά καλά έχει η Ελλάδα αλλά τα έχουμε ξεχάσει (και όχι άδικα) μου φαίνεται... Για να συνέλθουμε λίγο σας παρακαλώ! Νόμος είναι και αν τηρηθεί ούτε κερδοσκοπικός θα είναι ούτε τίποτα... Ή μήπως μας περισσεύουν για να πληρώνουμε πρόστιμα; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω προς τι όλος αυτός ο εκφοβισμός...

Πολίτες πρώτης κατηγορίας αποκαλούνται από τους καπνιστές οι μή καπνιστές και το αντίστροφο. Δεν ξέρω αν το θυμάστε αλλα πολίτες είμαστε όλοι και άλλα είναι που μας διαχωρίζουν από πρώτης και δέυτερης κατηγορίας το τελευταίο διάστημα σε περίπτωση που το έχετε ξεχάσει... Μη μας τραβάνε την προσοχή από όσα συμβάινουν και είναι πραγματικά σοβαρά... Ξεκαθαρίζω και πάλι πως δεν έχω τίποτε εναντίον ή υπέρ κάποιου..Απλά δεν μου αρέσουν οι "φωνακλάδες"...

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Ο.Μ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!