tromaktiko: ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ "ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ

Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ "ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ



ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΚΩΦΑΛΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝΕ.
 ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΩΡΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ". Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ! ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕ EKΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΓΡΑΦΗ BRAIILE ΓΙΑ ΤΥΦΛΟΥΣ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ, 'Η ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ 2-3 ΜΗΝΕΣ, ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΝ ΠΡΩΤΟΙ
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!