tromaktiko: Υπομονή και δύναμη

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Υπομονή και δύναμη



Φίλε μου διάβασα με πολύ συγκίνηση την ανάρτηση σου και θέλησα να σου γράψω όχι γιατί έχω κάποια λύση σε όλα τα γραφειοκρατικά που σε βασανίζουν, αλλα γιατί θέλω μέσα από την καρδιά μου να σου πώ ένα μεγάλο μπράβο..
Δέν το λέω γιατι νιώθω οίκτο για σένα, αλλα ισα-ισα ένα μεγάλο θαυμασμό γιατι σήμερα οι νέοι έχουν χάσει το μέτρο και τις αξίες και είναι πργματικό θαύμα που παρόλα τα προβλήματα σου έφτασες εκεί που έφτασες..Οι δικοί σου πρέπει να! είναι πολύ περήφανοι για σένα και εύχομαι να ακολουθήσουν πολλοί το παράδειγμα σου..πέρασα και εγώ παρα πολλά προβλήματα (υγείας και πολλά άλλα) αλλά δεν το χα βάλει ποτέ κάτω, δόξα το Θεό, έχω πάρει διδακτορικό και όλα πήγαν καλά..Θέλω να σου πω να μη σε απασχολεί και πολύ αυτή η κατάσταση, το ξέρουμε πως το σύστημα ειναι ελεεινό..να κάνεις μεγάλη υπομονή και αυτά ειναι μικρά και θα περάσουν..εσύ να κοιτάς μακριά το μέλλον σου και ποτέ, μα ποτέ μη σταματάς να ονειρεύεσαι..Να σε πάντα καλά..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!