Το σκάφος θα παραδοθεί στην εταιρεία το 2012 και θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή της Δωδεκανήσου. Θα έχει προηγηθεί η παράδοση του πλοίου ΔΗΛΟΣ που ήδη κατασκευάζεται, στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Co. (DSME) της Κορέας. Τα συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε Ευρώ 137,00 εκατ. περίπου για τα δύο πλοία.
"Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την παρουσία μας στο νομό σας και να προσφέρουμε συνεχώς καλύτερες υπηρεσίες στους νησιώτες", δήλωσε στη "δ" ο διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης Διονύσης Θεοδωράτος. Το νέο απόκτημα της εταιρείας θα κάνει δρομολόγια και σε μικρά νησιά όχι όμως στην άγονη γραμμή την οποία καλύπτει το πλοίο "Διαγόρας".
"Πρόκειται για ένα πλοίο νέας γενιάς υπερσύγχρονο και ταχύτατο που θα καλύπτει τις αναγκες της περιοχής", είπε ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος.
Το Πάτμος θα έχει μήκος 145 μέτρα και θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι και 26,5 μίλια την ώρα. Θα μπορεί να μεταφέρει τουλάχιστον 2300 επιβάτες. 50 Ι.Χ. αυτοκίνητα, ή 50 φορτηγά και 150 Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Θα διαθέτει αρκετές καμπίνες για τους επιβάτες και για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, μπαρ, καφετέριες, Night Club, Αίθουσα Συνεδρίων, Καμπίνες για κατοικίδια, Αναρρωτήριο, Εστιατόριο A la Carte, Self - Service και πολλά άλλα.
"Δεν αποκλείουμε να παραμείνει στη γραμμή και το "Διαγόρας" καθώς δεν θεωρούμε πως πρέπει να φύγει αφού εξυπηρετεί την άγονη γραμμή", είπε ο κ. Θεοδωράτος. Με την δρομολόγηση του νέου σκάφους η Blue Star Ferries επιχειρεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό που δέχεται, μετά την κάθοδο στα Δωδεκάνησα της εταιρείας "Hellenic Sea Ways".
Η Blue Star Ferries ξεκίνησε τα δρομολόγιά στη γραμμή Πειραιά-Δωδεκανήσου ως θυγατρική των Επιχειρήσεων Αττικής και εν συνεχεία πέρασε στον όμιλο MIG.
Στα οκτώ χρόνια δραστηριότητας της Blue Star Ferries έχουν πραγματοποιηθεί 5.000 δρομολόγια, μεταφέροντας 4.781.663 επιβάτες, 785.786 οχήματα ιδιωτικής χρήσης και 366.660 φορτηγά.
Το όνομα "Πάτμος" έφερε ένα από τα πλοία του στόλου που κάποτε διέθετε η ΔΑΝΕ και πέρασε και αυτό στην ιδιοκτησία της Blue Star Ferries όταν έγινε ο πλειστηριασμός των περιουσιακών στοιχείων της Δωδεκακανησιακής εταιρείας.
Το πλοίο «Πάτμος» δρομολογήθηκε τον Μάιο του 1992 συνδέοντας τα Δωδεκάνησα με τον Πειραιά, ενώ άνοιξε και τη γραμμή της Θεσσαλονίκης. Έκτοτε εκτελούσε
δρομολόγια συνδέοντας τα νησιά με τον Πειραιά. Εν συνεχεία το 2005 όταν επιδεινώθηκαν τα γνωστά προβλήματα της ΔΑΝΕ έδεσε κάβους στον Πειραιά καθώς η εταιρεία δεν μπορούσε να κάνει τις απαραίτητες επισκευές να πληρώσει τα χρέη σε ναυτικούς και ΝΑΤ και να το δρομολογήσει ξανά στα Δωδεκάνησα. Ακολούθησε την τύχη των σκαφών που για πολύ καιρό παροπλίζονται.
dimokratiki.gr