tromaktiko: Λυπάμαι γιατί:

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Λυπάμαι γιατί:



Είχα την τύχη να ζήσω τα χρόνια της μεταπολίτευσης. Τότε υπήρξαν ιδανικά. Κι όμως… Όλα απαξιώθηκαν στην πράξη από αυτούς που τα εκπροσώπησαν πολιτικά όλα αυτά τα χρόνια.

Αυτός ο ανασχηματισμός γιατί έγινε; Ας δούμε το παράδειγμα Διαμαντοπούλου. Παρέμεινε στο τιμόνι της ρημαγμένης δημόσιας εκπαίδευσης, αυτή που στέλνει το γιο της σε ιδιωτικό σχολείο και θα συνεχίσει τις σπουδές του σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Μη ρωτήσετε γιατί… Είναι απλό! Για να μπορεί η μαμά-υπουργός να συνεχίσει ανενόχλητη να καταβαραθρώνει τη δημόσια εκπαίδευση και να τη μετουσιώνει σε αμάθεια με τα τμήματα των 30+ μαθητών, που φέτος θα κληθούν να πληρώσουν από την τσέπη τους τη θέρμανση των σχολείων, μια και η χρηματοδότηση των λειτουργικών εξόδων το τελευταίο εξάμηνο έπεσε στο μισό. Μάλιστα σύμφωνα με τα σχέδια του υπουργείου, τα σχολεία θα αξιολογούνται τόσο με βάση τις επιδόσεις των μαθητών τους, όσο και από το αν έχουν βρει πόρους από σπόνσορες, που θα συμβάλλουν στη χρηματοδότησή τους.

Το υπουργείο αμάθειας αυτοεξευτελίζεται δημοσίως, δίχως αιδώ, όταν ανακοινώνει αποσπάσεις εκπαιδευτικών με την επισήμανση ότι «δεν θα γίνει απόσπαση, αν προηγούμενα δεν αντικατασταθεί ο αποσπώμενος εκπαιδευτικός» και ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ο γενικός γραμματέας του αποφασίζει ότι για διευκόλυνση των αποσπασμένων, αυτοί θα παρουσιαστούν άμεσα στις νέες του θέσεις και η υπηρεσία ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ για την κάλυψη των κενών που δημιουργούν. Μη διαφεύγει της προσοχής μας ότι μόλις το Μάιο το ίδιο υπουργείο έλεγε πως προκειμένου ένας εκπαιδευτικός να δικαιούται απόσπαση, θα πρέπει να έχει δεχθεί ο ίδιος να κριθεί υπεράριθμος. Πώς λοιπόν μη υπεράριθμοι αποσπάστηκαν; Με ποια έστω κοινωνικά κριτήρια, όταν παντρεμένη με παιδί εκπαιδευτικός έμεινε στην Κάλυμνο ενώ κοριτσάκια ελεύθερα των 23 ετών αποσπάστηκαν; Μπάχαλο…!!!!!!

Η Διαμαντοπούλου όμως επιβραβεύθηκε για όλα αυτά με το να παραμείνει στη θέση της… Μήπως απλά επειδή είναι μέλος της λέσχης Μπίλντεμπεργκ και πειθήνιο όργανο που θα συμβάλει στην διάλυση της εκπαίδευσης; Εδώ και χρόνια, αργά αλλά συστηματικά η γνώση/ μάθηση απαξιώνεται και η πολιτεία έχει την αποκλειστική ευθύνη γι’ αυτό, αφού η ίδια επιζητεί αμόρφωτους με «χαρτιά»!!! Τι προβάλλει απέναντι στη μάθηση; Προσφέρει τα όποια τηλεοπτικά talent show, τα διάφορα άλλα προγράμματα που υλοποιούνται στα σχολεία και φυσικά το αίσχος του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ κλπ, τα οποία ως άρτος και θέαμα, αποσπούν τον κόσμο από τα προβλήματά του και τον μετατρέπει σε οπαδό, ελεγχόμενο πολιτικά μέσω των συνδέσμων.

Και κάτι πιο επίκαιρο!

Τις τελευταίες μέρες ζούμε το θρίλερ της προετοιμασίας της κοινής γνώμης να δεχθεί την κατάργηση του πετρελαίου θέρμανσης. Αυτό σημαίνει απλά π ως αφού η Αθήνα και γενικά η νότια Ελλάδα δεν έχει ιδιαίτερες ανάγκες θέρμανσης σε σχέση με τη βόρεια, το μάρμαρο θα το πληρώσει αποκλειστικά το 1/4 του ελληνικού πληθυσμού, που ζει στη βόρεια Ελλάδα… Ποιος νοιάζεται για το αν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν «αυτοί οι λίγοι»; Η μάχη με τα οικονομικά θα έχει και τα θύματά της κι αυτά θα είναι αποκλειστικά οι βορειοελλαδίτες! Φτάνει που δε θα αγγίξει τους υπόλοιπους…

Ο πρωθυπουργός μας, δυστυχώς, καταλαβαίνει πολύ καλά ότι προσφέρει τη βόρεια Ελλάδα στο πιάτο του ανεκδιήγητου και «γραφικού» Πανίκα Ψωμιάδη και της οικογένειάς του (Διονύσης και παρατρεχάμενοι)… κι ας δείχνει πως τον κυνηγούν οι δικαστικές αρχές. Τα γκάλοπ άλλα δείχνουν! Γι’ αυτό και η τόση δυστοκία στην εύρεση υποψηφίου περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας και δημάρχου Θεσσαλονίκης. Όπως λέει και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, για άλλη μια φορά το παιχνίδι είναι στημένο.

Πώς να τα πει κανείς όλα αυτά στα παιδιά; Ακόμη κι αν σκύψει το κεφάλι μπροστά τους, πάλι το φορτίο της απογοήτευσης είναι βαρύ…

Έρμη χώρα!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!