έκδοση αδειών οχημάτων δημοσίας χρήσεως και ιδιωτικών βυτιοφόρων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες η Επιτροπή ζητεί από το Ευρωδικαστήριο να αναγνωρίσει ότι η Ελλάδα με την επιβολή περιορισμών στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας οχημάτων δημοσίας χρήσεως και ιδιωτικών βυτιοφόρων, καθώς και με την επιβολή σταθερών κομίστρων (εντός ορισμένων ορίων) για τις υπηρεσίες μεταφοράς που παρέχονται από φορτηγά δημοσίας χρήσεως παραβιάζει το άρθρο 49 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της ΕΕ.
Έκκληση στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους αλλά και στον πρωθυπουργό να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο για να εκτονωθεί η κρίση, απηύθυνε νωρίτερα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς.
Ο κ. Σαμαράς επιτέθηκε και στην κυβέρνηση, λέγοντας: "επισημαίνω τη διαφορά ανάμεσα στη δική μας αντιπολιτευτική στάση, την υπεύθυνη και εκείνη του ΠΑΣΟΚ πριν από ένα χρόνο όταν ο σημερινός πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως θύμα των δακρυγόνων, που σήμερα βέβαια πέφτουν με δική του εντολή".
Ένταση επικρατεί τη Δευτέρα στο λιμάνι του Πειραιά καθώς περίπου 60 απεργοί αυτοκινητιστές εμποδίζουν δεκαέξι νταλίκες με ξένες πινακίδες να επιβιβαστούν στο οχηματαγωγό πλοίο (RO-RO) "Hellenic Master" και έξι άλλες νταλίκες με βουλγαρικές πινακίδες να εισέλθουν στο ΣΕΜΠΟ.
Ένταση στην εθνική Αθηνών - Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης μεταξύ ιδιοκτητών φορτηγών, όταν απεργοί παρεμποδίστηκαν συναδέλφους τους να εργαστούν. Μάλιστα ένας οδηγός συνελήφθη όταν δάγκωσε τον ταξίαρχο των αστυνομικών δυνάμεων!
Μικροεπεισόδια και στο Ικόνιο όταν περίπου 60 ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσεως εμπόδισαν την είσοδο 22 φορτήγών με ξένες πινακίδες.
Οι πρόεδροι των Ομοσπονδιών ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημοσίας χρήσεως όλης της χώρας συνεδριάζουν εκ νέου, προκειμένου να αποφασίσουν την αναστολή ή μη των κινητοποιήσεων τους για μια εβδομάδα όπως ζητεί ο εμπορικός κόσμος.
Ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλης Κροκίδης, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί μέχρι να βρεθεί λύση. Τόνισε ότι δεν θα κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα επισημαίνοντας ότι εάν δεν βρεθεί λύση το εμπόριο θα οδηγηθεί σε οικονομικό τέλος.
Για το θέμα της απελευθέρωσης των μεταφορών μίλησε τη Δευτέρα στο ΣΚΑΪ και ο πρόεδρος των Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης Θανάσης Πουλόπουλος.
Ο κ. Πουλόπουλος έκανε λόγο για παρατυπίες στο νόμο, και ζήτησε συνάντηση των αυτοκινητιστών με τον πρωθυπουργό.
«Από 1ης Ιανουαρίου 2011 χάνω το 30% της αξίας του κεφαλαίου μου, ενώ από το 2023 ο μεμονωμένος αυτοκινητιστής αν δεν κάνει εταιρεία δεν θα υφίσταται» υποστήριξε.
Ο κ. Πουλόπουλος επανέλαβε το αίτημα των αυτοκινητιστών για 6 μήνες τουλάχιστον αναστολή του νόμου.
«Να βάλουμε όλοι πλάτη για το καλό της χώρας», ζητούν οι φορείς της βόρειας Ελλάδας, προειδοποιώντας ότι εάν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους θα θέσουν σε άμεσο κίνδυνο, τόσο το «πρόσωπο» της Ελλάδας στο εξωτερικό - με αποτέλεσμα «να χαθούν πελάτες» - όσο και την εγχώρια επιχειρηματικότητα και απασχόληση.
Την ίδια στιγμή, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στοιβάζονται διαρκώς νέα εμπορευματοκιβώτια, και όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής ΣΕΜΠΟ, Θανάσης Ναζλίδης, ο εμπορευματικός σταθμός«φιλοξενεί» σήμερα 3.700 κοντέϊνερ και με τη συνέχεια των κινητοποιήσεων, «πολύ σύντομα δεν θα υπάρχει χώρος να στοιβαχτούν».
''Περισσότερα από 6.000 κοντέινερ με εμπορεύματα και πρώτες ύλες που βρίσκονται σε τελωνεία, με εξαίρεση τα νωπά προϊόντα και τα φάρμακα, δεν πηγαίνουν στον προορισμό τους. Την ίδια στιγμή δεν πιάνουν λιμάνι σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη τα πλοία που είναι φορτωμένα με εμπορεύματα’’ ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος για την κινητοποίηση των ιδιοκτητών φορτηγών.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες η Επιτροπή ζητεί από το Ευρωδικαστήριο να αναγνωρίσει ότι η Ελλάδα με την επιβολή περιορισμών στην έκδοση αδειών κυκλοφορίας οχημάτων δημοσίας χρήσεως και ιδιωτικών βυτιοφόρων, καθώς και με την επιβολή σταθερών κομίστρων (εντός ορισμένων ορίων) για τις υπηρεσίες μεταφοράς που παρέχονται από φορτηγά δημοσίας χρήσεως παραβιάζει το άρθρο 49 της Συνθήκης για τη Λειτουργία της ΕΕ.
Έκκληση στους ιδιοκτήτες φορτηγών να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις τους αλλά και στον πρωθυπουργό να δώσει μεγαλύτερη μεταβατική περίοδο για να εκτονωθεί η κρίση, απηύθυνε νωρίτερα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς.
Ο κ. Σαμαράς επιτέθηκε και στην κυβέρνηση, λέγοντας: "επισημαίνω τη διαφορά ανάμεσα στη δική μας αντιπολιτευτική στάση, την υπεύθυνη και εκείνη του ΠΑΣΟΚ πριν από ένα χρόνο όταν ο σημερινός πρωθυπουργός κατέβαινε στον Πειραιά και εμφανιζόταν ως θύμα των δακρυγόνων, που σήμερα βέβαια πέφτουν με δική του εντολή".
Ένταση επικρατεί τη Δευτέρα στο λιμάνι του Πειραιά καθώς περίπου 60 απεργοί αυτοκινητιστές εμποδίζουν δεκαέξι νταλίκες με ξένες πινακίδες να επιβιβαστούν στο οχηματαγωγό πλοίο (RO-RO) "Hellenic Master" και έξι άλλες νταλίκες με βουλγαρικές πινακίδες να εισέλθουν στο ΣΕΜΠΟ.
Ένταση στην εθνική Αθηνών - Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης μεταξύ ιδιοκτητών φορτηγών, όταν απεργοί παρεμποδίστηκαν συναδέλφους τους να εργαστούν. Μάλιστα ένας οδηγός συνελήφθη όταν δάγκωσε τον ταξίαρχο των αστυνομικών δυνάμεων!
Μικροεπεισόδια και στο Ικόνιο όταν περίπου 60 ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσεως εμπόδισαν την είσοδο 22 φορτήγών με ξένες πινακίδες.
Οι πρόεδροι των Ομοσπονδιών ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημοσίας χρήσεως όλης της χώρας συνεδριάζουν εκ νέου, προκειμένου να αποφασίσουν την αναστολή ή μη των κινητοποιήσεων τους για μια εβδομάδα όπως ζητεί ο εμπορικός κόσμος.
Ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλης Κροκίδης, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί μέχρι να βρεθεί λύση. Τόνισε ότι δεν θα κάτσουμε με τα χέρια σταυρωμένα επισημαίνοντας ότι εάν δεν βρεθεί λύση το εμπόριο θα οδηγηθεί σε οικονομικό τέλος.
Για το θέμα της απελευθέρωσης των μεταφορών μίλησε τη Δευτέρα στο ΣΚΑΪ και ο πρόεδρος των Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης Θανάσης Πουλόπουλος.
Ο κ. Πουλόπουλος έκανε λόγο για παρατυπίες στο νόμο, και ζήτησε συνάντηση των αυτοκινητιστών με τον πρωθυπουργό.
«Από 1ης Ιανουαρίου 2011 χάνω το 30% της αξίας του κεφαλαίου μου, ενώ από το 2023 ο μεμονωμένος αυτοκινητιστής αν δεν κάνει εταιρεία δεν θα υφίσταται» υποστήριξε.
Ο κ. Πουλόπουλος επανέλαβε το αίτημα των αυτοκινητιστών για 6 μήνες τουλάχιστον αναστολή του νόμου.
«Να βάλουμε όλοι πλάτη για το καλό της χώρας», ζητούν οι φορείς της βόρειας Ελλάδας, προειδοποιώντας ότι εάν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους θα θέσουν σε άμεσο κίνδυνο, τόσο το «πρόσωπο» της Ελλάδας στο εξωτερικό - με αποτέλεσμα «να χαθούν πελάτες» - όσο και την εγχώρια επιχειρηματικότητα και απασχόληση.
Την ίδια στιγμή, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στοιβάζονται διαρκώς νέα εμπορευματοκιβώτια, και όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής ΣΕΜΠΟ, Θανάσης Ναζλίδης, ο εμπορευματικός σταθμός«φιλοξενεί» σήμερα 3.700 κοντέϊνερ και με τη συνέχεια των κινητοποιήσεων, «πολύ σύντομα δεν θα υπάρχει χώρος να στοιβαχτούν».
''Περισσότερα από 6.000 κοντέινερ με εμπορεύματα και πρώτες ύλες που βρίσκονται σε τελωνεία, με εξαίρεση τα νωπά προϊόντα και τα φάρμακα, δεν πηγαίνουν στον προορισμό τους. Την ίδια στιγμή δεν πιάνουν λιμάνι σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη τα πλοία που είναι φορτωμένα με εμπορεύματα’’ ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος για την κινητοποίηση των ιδιοκτητών φορτηγών.
Πηγή: skai.gr