Μπήκα μέσα και διάλεξα ένα φωτιστικό που μου άρεσε. Όταν ρώτησα πόσο κοστίζει μου είπαν «550 ευρώ». Όπως ήταν λογικό ρώτησα «όμως μείον 40%, όπως αναγράφεται στην βιτρίνα σας». Και η απάντηση ήταν «όχι, το συγκεκριμένο είναι Ιταλικό και δεν έχει έκπτωση». Αποφάσισα να το αγοράσω και μάλιστα το εξόφλησα αμέσως μέσω της πιστωτικής μου κάρτας. Το φωτιστικό το παρέλαβα μετά από 15 μέρες, διότι μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα με ενημέρωσαν ότι ήταν σπασμένη η βάση και περίμεναν ανταλλακτικό (ποτέ δεν με είχαν ενημερώσει κατά την αγορά). Κατά την τοποθέτηση στο σπίτι μου δεν λειτουργούσε ο μετασχηματιστής (έκανε θόρυβο σαν να ετοιμαζόταν να καεί, καθώς και το φως τρεμόπαιζε συνέχεια) και επιπλέον το φωτιστικό ήταν έτοιμο να κατεδαφιστεί στο πάτωμα, με το πρώτο ακούμπημα. Το πήγα στο Vasalo και ζήτησα την αντικατάστασή του. Η απάντηση ήταν «δεν φέρουμε καμία ευθύνη, το εισάγουμε από Ιταλία και δεν φταίμε εμείς». Όταν ρώτησα «μα καλά ότι σαβούρα σας προμηθεύουν την βάζετε στο μαγαζί σας και μετά λέτε πως δεν έχετε καμία ευθύνη», η απάντηση ήταν «κινηθείτε όπως νομίζετε, δεν μπορούμε να κάνουμε αντικατάσταση, ούτε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα». Aποτέλεσμα έχω ένα φωτιστικό 550 ευρώ το οποίο δεν λειτουργεί και είναι έτοιμο να καταρρεύσει. Και ερωτώ εγώ.είναι δυνατόν να διαμαρτύρονται οι ιδιοκτήτες καταστημάτων ότι περνάνε κρίση και να φέρονται κατ' αυτό τον τρόπο; Η αντιμετώπιση ήταν απαράδεκτη και άκρως αντιεπαγγελματική. ΝΤΡΟΠΗ!
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ