tromaktiko: ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ




Εχθές γύριζα απο χαλκίδα και στο sirius που έχει τα goodys δίπλα ακριβώς έχει ενα πρατήριο υγρών καύσιμων EKO σταματάω να βάλω αέρα στο λάστιχα και βλέπω ένα μηχάνημα με coca cola και είπα να πάρω μία (γεμάτο το μηχάνημα και οι δύο υπάλληλοι του βενζινάδικου ακριβώς δίπλα σ'ενα τραπεζάκι να με κοιτάνε) βάζω λοιπόν μέσα 1.50 ευρώ που ζητούσε το μηχάνημα και απο coca cola τίποτα, το κουνάω λίγο, τίποτα γυρνάω λοιπόν στον ένα υπάλληλο και του λέω, τι συμβαίνει και δεν βγάζει?? και μου απαντάει οτι δέν λειτουργεί και ύστερα του λέω, οκ δώσε μου τα λεφτά (που με είδε πριν λίγο οτι έβαλα) και θα πάρω από αλλού, και μου απαντάει οτι, δεν είμαι εγω υπεύθυνος για τα μηχανήματα είναι αλλού ενώ τα είχε ακριβώς μπροστά απ την πόρτα του πρατηρίου!!!

φυσικά χρήματα δεν πήρα πίσω αλλα με πείραξε τοσο πολύ που κάποιοι συνεχίζουν να εξαπατούν κόσμο! Υ.Γ. δεν υπήρχε πουθενά κολλημένο χαρτί που να λέει ότι το μηχάνημα έχει βλάβη!!!! κρίμα και λυπάμαι πολύ "κύριοι" ανεύθηνοι του πρατηρίου!!!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!