Δηλαδή ο φίλος μας λέει να πληρώνουμε διόδια για ένα έργο που ΘΑ κατασκευαστεί απο μια ιδιωτική εταιρία επειδή χρωστάει στις τράπεζες... Και δεν μου λες ρε φίλε, αν η εταιρία αυτή εκμεταλλευτεί τα ΑΚΡΙΒΑ διόδια για κάποια χρόνια και μετά βαρέσει κανόνι χωρίς να παραδόσει έργο, θα μου δώσει εμένα τα λεφτά μου πίσω; Η λογική σου πραγματικά δεν υπάρχει!!! Για αυτό τον λόγο η κοινοτική νομοθεσία προβλέπει οτι διόδια μπαίνουν ΑΦΟΥ παραδοθεί το έργο. Για αυτό τα διόδια στην Εγνατία παρά το ότι υπάρχουν μόλις προχθές άρχισαν να λειτουργούν. ΑΡΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ!!!! Και πάμε και σε αυτό που παραβλέψεις στην δεύτερη απάντησή σου πάρα του ότι σου επισημάνθηκε: Στην εθνική οδό για ποιον λόγο να πληρώνω διόδια; Αν εξαιρέσω το πέταλο του Μαλιακού έγινε κανένα έργο; Ισα ίσα που υπάρχουν κομμάτια δρόμου που θυμίζουν επαρχιακό, χωρίς νησίδα και παρόλα αυτά υπάρχουν διόδια. Δεν προϋπήρχε ο δρόμος; Δεν τον έχουμε όλοι πληρωμένο; Υπάρχουν μάλιστα διόδια και στην έξοδο της εθνικής οδού προς Κοζάνη στην Γυρτώνη... Για ποιον λόγο; Μέχρι την Κοζάνη είναι κατσικόδρομος και μάλιστα πολύ επικίνδυνος αφού πρέπει να ανέβεις και να κατέβεις το Σαραντάπορο!!! Τους τα χρωστάω ρε φίλε; Και τέλος να σου πω και αυτό: Στην Ελλάδα κυκλοφορούν περίπου 6.000.000 οχήματα ΙΧ και επαγγελματικά. Αν βάλεις ένα μέσο όρο 200 ευρώ στα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε υποτίθεται για δρόμους μαζεύονται 1.200.000.000 ζεστό χρήμα. Για πες τώρα, πόσους δρόμους συντηρείς με αυτά τα λεφτά; Χρειάζονται τα διόδια; Ποιοι είναι οι κλέφτες και ποιοι οι μπαταχτζήδες;
ANAΓΝΩΣΤΗΣ