Το περίεργο αυτό φαινόμενο, όπως εξετάζει το Αλβανικό Ινστιτούτο Στατιστικών Μελετών, δείχνει ότι οι Αλβανοί δαπανούν περισσότερα χρήματα για να αποκτήσουν τα περίφημα «Μπεντς» παρά για φαγητό.
Ειδικότερα, η έκθεση αναφέρει ότι για το πρώτο τρίμηνο του τρέχον οικονομικού έτους ο δείκτης αυτός αυξήθηκε κατά 2.5% σε σχέση με πέρυσι και κατά 3.1% σε σχέση με το 2008, ενώ οι αντίστοιχοι δείκτες για τα τρόφιμα σημείωσαν ελάχιστες μεταβολές.
Άνοδος του δείκτη πωλήσεων μπορεί γενικά να θεωρείται καλή ένδειξη για την οικονομία μιας χώρας, αλλά όταν η αύξηση ξεπερνάει ακόμη και αυτήν που σημειώνεται στα αγαθά πρώτης ανάγκης, τότε σίγουρα η αχαλίνωτη επιδειξιομανία του Αλβανού ξεπερνάει κάθε πραγματικότητα.
http://neolaia-kead.blogspot.com/2010/09/blog-post_3865.html