tromaktiko: Βίας μη..

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Βίας μη..



Γιατρέ δεν είμαι καλά! Νιώθω ότι ασελγούν καθημερινά πάνω μου και μέσα μου! Ανοίγω την τηλεόραση και νιώθω να πνίγομαι! Χαζά μοντέλα με ψεύτικα χαμόγελα, μου πυροβολούν το δικό μου!
Σήριαλ βγαλμένα μέσα από την ζωή, κάνουν τρελά νούμερα! Μας έχουν μετρήσει δηλαδή γιατρέ; Τηλεπαιχνίδια που δίνουν άπειρα ευρώ, μας προκαλούν να μπουκάρουμε σε καμία τράπεζα και εκεί να δεις παιχνίδι που θα γίνει γιατρέ. Αυτό δεν είναι τηλεόραση γιατρέ, Ουρανοξύστης είναι με τόσα παράθυρα! Παντού παράθυρα ανοιχτά, να με αναγκάζουν να έχω τα δικά μου σπίτι κλειστά. Μη τυχόν μπει ήλιος και νιώσω τύψεις που θα βγάλω το σκοτάδι από την ζωή μου! Ξεκινάνε οι ειδήσεις. Ξεκινάνε οι βιασμοί. Δύο 11άχρονα βίασαν, λέει η παρουσιάστρια. Και ξεχνάει να αναφερθεί στους καθημερινούς βιασμούς ανεξαρτήτου ηλικίας. Τα 70άχρονα που βιάζουν; Δε θα πούμε τίποτα γι'αυτά; Που μία ζωή βίαζαν τα 24ωρα για να είναι δούλοι κάποιου και το μόνο που περίμεναν είναι να πάρουν ότι τους ανήκει. Μία απλή σύνταξη. Ξεκινάνε τα αθλητικά. Τι να δω τώρα; Τους αθλητές που βιάζουν τον αθλητισμό; Με ρωτάνε τα νέα παιδιά τι σημαίνει ντόπα; Τι να τους πω; Ότι είναι αυτό που χρειάζεται ένας αθλητής, για να αποκτήσει 4 χέρια και 4 πόδια; Και αν μετά με ρωτήσουν, πως κάποιος που δεν έχει ούτε χέρια αλλά ούτε πόδια, είναι αθλητής με παγκόσμια ρεκόρ, τι να τους πω γιατρέ; Να βιάσω την αλήθεια, για να πω ψέματα; Γι' αυτό σου λέω γιατρέ, δεν είμαι καλά! Με βιάζω καθημερινά! Τα όνειρά μου! Μικρός είχα όνειρο να γίνω καλός άνθρωπος και τώρα έχω όνειρο να γίνω αστροναύτης. Γιατί; Μα για να την κάνω από τον πλανήτη γιατρέ! Βρέχει γιατρέ έξω και έγινα μούσκεμα μέχρι να έρθω εδώ. Μα δε σας είπα ότι την ώρα που ξεκινάει ο καιρός στις ειδήσεις, το κλείνω; Αρκετά λέω! Να βλέπω μία ηλίθια με φόντο την Ελλάδα να λέει ότι τέλειωσε; Ποιος τέλειωσε γιατρέ; Αυτοί ακόμα καλά καλά δεν έχουν αρχίσει να μας βιάζουν.. Άσε που αυτή η κοπέλα που (κ)λέει τον καιρό μας, είμαι σίγουρος πως δεν τελείωσε ποτέ! Ανοργασμικά πλάσματα με βιάζουν γιατρέ και εγώ κάθομαι και λέω και ευχαριστώ! Δεν είμαι καλά γιατρέ! Κάποια συνταγή περιμένω να μου δώσετε! Τι; Πρωί μεσημέρι βράδι κλειστή η τηλεόραση; Αλήθεια γιατρέ; Τόσο απλό ήταν για να γλιτώσω από του βιασμούς; Να μην διαβάζω εφημερίδες; Να μην ακούω ραδιόφωνο; Όχι γιατρέ αυτό θα με αποτελειώσει τελείως.. Διότι μαθαίνοντας αυτά που συμβαίνουν γύρω μου γιατρέ, εγώ νιώθω τυχερός για το μαύρο μου το χάλι.. Λέω υπαρχουν και χειρότερα! Και έτσι πάει η Ελλάδα μπροστά γιατρέ. Βλέποντας τα χειρότερα, το βουλώνεις για να νιώσεις καλύτερα. Γιατρέ στο είπα; Δεν είμαι καλά! Γιατρέ μήπως με βιάσετε κι εσείς τώρα, με την μαγική λέξη φακελάκι;

http://www.vaeva.gr/
Βαγγέλης Ευαγγελίου
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!