Αμέσως την επόμενη μέρα με καλέσανε από το 1216 της Wind και μου κάνανε μία προσφορά για να παραμείνω στην εταιρία ενώ πριν τους ενημέρωσα για τους λόγους που ζήτησα την φορητότητα (αδικαιολόγητες χρεώσεις και πάνω από 3 βδομάδες για να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε να διευθετηθεί το θέμα). Με την κυρία που μίλησα με ενημέρωσε ότι θα περαστεί αυτή η προσφορά από 1η Σεπτεμβρη.
H Vodafone με είχε ενημερώσει ότι η φορητότητά μου θα ενεργοποιηθεί στις 31/8. Όταν το είπα αυτό μου είπε η κυρία ότι δεν μπορεί να περαστεί νωρίτερα η έκπτωση αυτή. Οπότε καταλήξαμε στο να μην ακυρώσει την αίτηση στη Vodafone και να με ενημερώσει αν γίνει νωρίτερα η προσφορά αυτή καθώς είπα πως θέλω να παραμείνω στη Wind.
Την ίδια μέρα με καλέσανε από το κατάστημα της vodafone στη Λ. Βουλιαγμένης που είχα πάει να κάνω την αίτηση φορητότητας και μου είπαν πως η Wind απέρριψε την αίτηση λόγω λανθασμένων στοιχείων δικαιούχου και μου είπαν να διευθετήσω το θέμα με την Wind και να περάσω εκ νέου από το κατάστημα ή να καλέσω την Εξυπηρέτηση Πελατών της Vodafone και να ενημερώσω σχετικά.
Εγώ το άφησα έτσι περιμένοντας τηλέφωνο από τη 1216 και τη συγκεκριμένη κυρία για να με ενημερώσει.
Σήμερα εντελώς τυχαία παρατήρησα ότι η Wind Sim μου έχει απενεργοποιηθεί και η φορητότητα (λόγω της δουλειάς μου) ότι έχει περάσει στη Vodafone.
Μετά από απανωτά τηλέφωνα σε Εξυπηρέτηση πελατών της WInd και της Vodafone καθώς και του 1216 (τμήμα προσφορών της Wind) κατέληξα στο ότι πρέπει να ξανακάνω αίτηση φορητότητας προς τη Wind αυτή τη φορά, και μετά την ενεργοποίηση να καλέσω το 1216 για να μου περάσουν την προσφορά. Φυσικά θα πρέπει να πάρω και νέα κάρτα sim γιατί η αυτή που Απενεργοποιήθηκε σήμερα δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.
Πολύ απλά όλο το παραπάνω ξεκίνησε τόσο από την καθυστερημένη εξυπηρέτηση της Wind και διογκώθηκε από την "επιμονή" της Vodafone να καταχωρήσει την αίτησή μου, ενώ αρχικά είχε απορριφθεί λόγω λανθασμένων στοιχείων.
Θα μπορούσε απλά κάποιος να με ενημερώσει, είτε ότι τη ξανακάνανε την αίτηση, είτε ότι τελικά δεχτήκανε την φορητότητα ώστε να μη μείνω χωρίς τηλέφωνο (καθώς μετά την επικοινωνία με τη κυρία από τη Wind) κατέστρεψα τη κάρτα καθώς ενημερώθηκα ότι δεν θα τη χρειαστώ πλέον.
Απλά απαράδεκτο και πραγματικά ενοχλητικό.
Από αύριο σε κατάστημα Wind για φορητότητα αλλά... μείναμε ήδη 2 μήνες χωρίς δυνατότητα εξερχομένων από τον αριθμό αυτό.
Πάλι καλά που έχω και 2ο αριθμό στη Cosmote (whats up)...
Ελπίζω σε δημοσίευση
ANAΓΝΩΣΤΗΣ