Σαν εργαζόμενος σε κάποια εταιρία κινητής τηλεφωνίας θα ήθελα να απαντήσω στους φίλους που έχουν παράπονα για τους λογαριασμούς του και τις ρυθμίσεις των τηλεφώνων τους.
Με έκπληξη και οργή διαβάζω για στημένα κόλπα, απάτες, κλπκλπ.Να είστε σίγουροι ότι δεν υπάρχει καμμία στημένη απάτη.Το μόνο που υπάρχει τις περισσότερες φορές είναι η άγνοια του πελάτη για το τί παίρνει, η λανθασμένη χρήση του κινητού, και η πεισματική άρνηση ανάγνωσης των οδηγιών.Για το φίλο που είχε πάρει το ΝΟΚΙΑ 6600i, εδώ και πολύ καιρό η ρύθμιση του μενού μηνυμάτων στα τηλέφωνα ΝΟΚΙΑ είναι για 70 χαρακτήρες.Αν όμως το ρυθμίσεις στην "υποστήριξη χαρακτήρων" να έχει το "περιορισμένη", τότε θα γράφεις πάλι όπως παλιά.Καμμία εταιρία δεν πείραξε το μενού για να σε χρεώνει περισσότερα μηνύματα.Έτσι έρχονται τα τηλέφωνα.Τα λογότυπα των εταιριών στα τηλέφωνα δεν μπαίνουν για να χρεώνουν.Μπαίνουν για διαφημιστικούς λόγους και για πρόσβαση σε υπηρεσίες της κάθε εταιρίας.ΔΕΝ είναι όμως υποχρεωτική η πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.Τώρα για τις χρεώσεις ιντερνετ, θα πρότεινα σε όλους τους φίλους όταν αγοραζουν ένα κινητό να ξέρουν τί αγοράζουν και γιατί το αγοράζουν.Μετά, θα πρέπει να μάθουν τις ρυθμίσεις του κινητού.Και πρέπει να καταλάβει ο κάθε πελάτης κινητής, ότι ο πωλητής δεν κατασκευάζει το τηλέφωνο, δεν είναι μέσα στο τηλέφωνο, και δεν μπορεί να κάθεται να ρυθμίζει κάθε τηλέφωνο ώστε να μην κάνει το ένα, να μην κάνει το άλλο, κλπκλπ.Ο χρήστης του κινητού είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για το κινητό.Καμμία εταιρία δεν έχει ρυθμίσει αυτόματα να μπαίνει το κινητό στο ιντερνετ και να χρεώνει.Καμμία εταιρία δεν σου επιβάλλει κάποιο πρόγραμμα.Καμμία εταιρία δεν σου επιβάλλει ιντερνετ στο κινητό, ούτε ομιλία, ούτε μηνύματα.Και στο φινάλε καμμία εταιρία δεν σου επιβάλλει να έχεις κινητό τηλέφωνο! Δεν φταίει κανένας πωλητής για τη χρήση που κάνει ο κάθε καταναλωτής. Διαλέξτε το σωστό πρόγραμμα.Υπάρχουν τόσα πολλά προγράμματα για να επιλέξει κάποιος που θα σας επιφέρουν μικρότερους λογαριασμούς.Απλά ο Έλληνας έχει μάθει να ρίχνει πάντα το φταίξιμο κάπου αλλού.Έχει καλομάθει ο Έλληνας να νομίζει ότι όλες οι Εταιρίες θα του δώσουν χρυσάφι για να μείνει ο πελάτης.Ασφαλώς και κάθε εταιρία θέλει τους πελάτες της αλλά οι επιδοτήσεις δεν θα είναι όπως παλιά.Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ