Όπως ορίζει και η Wikipedia.gr <
Ως επιστήμη βοήθησε σημαντικά στον προσδιορισμό της ηλικίας της Γης στα 4.5 δισεκατομμύρια (4.5x109) χρόνια και καθόρισε ότι η Λιθόσφαιρα της Γης διαχωρίζεται σε τεκτονικές πλάκες, που κινούνται στον άνω μανδύα (ασθενόσφαιρα) μέσω διαδικασιών που χαρακτηρίζονται εν γένει ως τεκτονικές πλάκες. Επίσης, η γεωλογία ασχολήθηκε με τον εντοπισμό και τη διαχείριση φυσικών πόρων της γης, όπως είναι το πετρέλαιο, ο άνθρακας, τα μέταλλα και το φυσικό αέριο.>>
Το παράδειγμα του αναγνώστη με την μετεωρολογία είναι πλήρως ατυχές γιατί η μετεωρολογία, όπως και η παλαιοντολογία, η σεισμολογία, η γεωφυσική, η ορυκτολογία, η υδρολογία, η κλιματολογία, η κοιτασματολογία, η πετρολογία είναι όλοι επιστημονικοί κλάδοι της γεωλογίας. Αυτό συνεπάγεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό μετεωρολόγων είναι πτυχιούχοι γεωλόγοι.
Το πιο επίκαιρο γεωλογικό θέμα; ΓΕΩΛΟΓΟΣ είναι ο γενικός υπεύθυνος στη γεώτρηση που γίνεται στη Χιλή για την διάσωση των 33 ανθρακωρύχων. 33 ζωές εξαρτώνται από ένα γεωλόγο.
Όσο για το διδακτικό προσωπικό του λυκείου, είναι πιο λογικό χημικός να διδάσκει βιολογία; (φαινόμενο που παρατηρείται σε κάθε ελληνικό λύκειο). Οι εκπαιδευτικοί γεωλόγοι δεν επιδιώκουν να διδάξουν έτερα μαθήματα της επιστήμης τους, επιδίωξη τους είναι να διδάξουν γεωλογία (την επιστήμη που αδικαιολόγητα λείπει από το λύκειο) καθώς είναι οι πιο αρμόδιοι. Ο κάθε επιστήμονας είναι καλός μόνο στην επιστήμη του.
Γι αυτό και η εκπαίδευση σε αυτή τη χώρα πάει από το κακό στο χειρότερο. Γιατί απλά κανείς δεν έχει καταλάβει το αυτονόητο. Τα μαθηματικά να τα διδάσκουν μαθηματικοί, τη χημεία χημικοί, τη βιολογία βιολόγοι και τη γεωλογία γεωλόγοι. Τόσο απλό, αλλά μάλλον για κάποιους πολιτικούς αλλά και κάποιους ʽπου έχουν μάθει εύκολα να σχολιάζουν, χωρίς να σκεφτούνʼ είναι πολύ δύσκολο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ