Σχετικά με την ανάρτηση "ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ" που έγινε από αναγνώστη σας θα θέλαμε να απολογηθούμε στο συγκεκριμένο πελάτη για το γεγονός καθώς και να εξηγήσουμε το πως ακριβώς συνέβη.
Συγκεκριμένα, στο κατάστημά μας ακολουθείται η παραγγελιοληψία με ασύρματο pad, λόγω των πολλών κωδικών που προσφέρουμε προφανώς η κοπέλα του service έκανε λάθος κατά το χτύπημα της παραγγελίας και χρέωσε "Freddo cappuccino+σαντιγυ", δηλαδή 4,50 + σαντιγυ 0,70 (κάτι που προβλέπεται στα παγωτά) αντί για τον κωδικό "freddo cappuccino vienois" όπου χρεώνεται κανονικά 4,80€.
Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη από τον συγκεκριμένο πελάτη καθώς δεν είναι τακτική της εταιρίας μας οι κρυφές χρεώσεις και η παραπλάνηση των επισκεπτών μας, και να τον διαβεβαιώσουμε πως αν το επισήμαινε στο προσωπικό το πρόβλημα θα διορθωνόταν αμέσως και δεν θα δημιουργούταν η συγκεκριμένη παρεξήγηση.
Σε κάθε περίπτωση, ευχαριστούμε τον αγαπητό αναγνώστη για την ενημέρωση και θα προντίσουμε ώστε να μην επαναληφθούν αντίστοιχα γεγονότα που φυσικά μόνο κακό μπορούν να κάνουν στη φήμη ενός καταστήματος.
Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία.
Από τη Διοίκηση του καταστήματος "ΚΕΔΡΙΝΟΣ ΛΟΦΟΣ"