tromaktiko: ΣΧΕΤIΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΓΚΥΩΝ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΧΕΤIΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΓΚΥΩΝ




Συγγνώμη ρε συνάνθρωποι αλλά τώρα το πήρατε χαμπάρι τι γίνεται με τις γυναίκες στην αγορά εργασίας???
Τη έχει ακούσει το κεφάλι μου εδώ και καιρό.
Δυστυχώς είμαι υπεύθυνος για συνεντεύξεις σε μεγάλη εταιρεία.

Ακόμη όμως και σε μαγαζιά με ρούχα τις πωλήτριες τις περνάνε από κόσκκινο για το αν θέλουν κάποτε να τεκνοποιήσουν η όχι.
Αν μια κοπέλα είναι μεταξύ 30-40 ετών, είναι απίθανο να βρει δουλειά τη σήμερον ημέρα.
Θεωρείται ΠΙΘΑΝΗ ΕΓΚΥΟΣ.
Εχω κι'εγώ οδηγίες να τις ρωτάω, γι'αυτό το ξέρω.
Μάλιστα, κυκλοφορεί και ένα - συγχωρέστε με- κωλόχαρτο χωρίς νομική ισχύ που βάζουν τις εικοσιπεντάρες να υπογράψουν ότι δε θα τεκνοποιήσουν για πέντε χρόνια, μόνο για να τις ψαρώσουν.
Ευτυχώς που έχω την πολυτέλεια να έχω τη γυναίκα μου σπίτι, αλιώς θα έψαχνα και για τρίτη δουλεια.
Και παρακαλάω να έρθει η μέρα που κάποια κοπέλα, όταν τη ρωτήσω στη συνέντευξη αν σκοπεύει να γίνει μάνα, αντί να χαμηλώσει το κεφάλι και να μου πει "Ε...εγώ.....δηλαδή..." θα μου φωνάξει "ΚΑΙ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΡΕ.......


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!