Αυτό συμβαίνει απο την Κυριακή 26/9 το πρωί εως και σήμερα. Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν αφορά μόνο εμένα αλλά και ενα μεγά! λο πλήθος δυσαρεστημένων συνδρομητών. Περιμένουμε, εάν και εφόσον η Cosmote μας σέβεται να έχουμε μια ενημέρωση και όχι την ίδια κοροιδία με την προηγούμενη φορά που μετά απο δυο μέρες η cosmote μας έστειλε κάποια δωρεάν λεπτά (σε πολλους διήρκεσαν κάποιες ώρες και σε άλλους με maximum τις δυο μέρες) ή αφαίρεση του αντίστοιχου ποσού απο το πάγιο.
Και θέλει να λέγεται οτι είναι η πρώτη εταιρεία τηλεπικοινωνιών;;; Εντάξει το ξέρουμε οτι μετά το ξήλωμα των παράνομων κεραιών της, το σήμα χάθηκε αλλά όχι και έτσι....!!!
Υ.Γ. Η Cosmote σε επικοινωνια που είχαμε μαζί τους στις 20:39 μας δήλωσε ότι γνωρίζουν το πρόβλημα αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι να ενημερώσουν τους συνδρομητές....
-------------------------------
Εδώ κ 2 βδομάδες η cosmote στη λάρισα έχει παραλύσει...δε μπορούμε να πάρουμε τηλ σχεδόν ποτέ..τα μηνύματα όποτε θέλουν παραδίδονται..σήμα δε το σχολιάζω...γενικά δλδ όπως καταλαβαίνετε δεν τραβάει..