Όταν η ώρα πήγε 6.55 και όχι μόνο δεν είχε εμφανιστεί το λεωφορείο αλλά ούτε είχε γίνει και κάποια σχετική ανακοίνωση από το σταθμάρχη, αποφάσισα να αναζητήσω κάποιον υπεύθυνο.
Πλησίασα, λοιπόν, και ρώτησα το σταθμάρχη το λόγο της καθυστέρησης κλπ. Μου απάντησε σε έντονο ύφος ότι δεν καταλαβαίνει γιατί διαμαρτύρομαι και ότι κάτι έτυχε στον οδηγό και έχουν ορίσει αντικαταστάτη.
Ίσως και να ήταν όλα καλά ως εδώ, αν βέβαια έχει λογική να κάνουν την αντικατάσταση στις 6.55!!! Όταν όμως επισήμανα ότι τουλάχιστον όφειλαν να ενημερώσουν τους επιβάτες και να τους ζητήσουν και συγνώμη πήρα την απάντηση ότι δεν χρωστάν καμιά συγνώμη γιατί «και η καθυστέρηση στο πρόγραμμα είναι»!!!!!!!!!!!!!!!!!! Όταν επέμενα στο θέμα της συγνώμης ο εν λόγω «κύριος» μου απάντησε με απειλητικό ύφος «Πρόσεχε καλά, κοπελιά….» !!!!!!!!!!!!!!
Τελικά το λεωφορείο εμφανίστηκε στις 7.00 και πολύ θα θελα να πω τέλος καλό όλα καλά…. Ίσως οι «κύριοι» του ΚΤΕΛ θα έπρεπε να συνειδητοποιήσουν οι επιβάτες, στους οποίους οφείλουν το μισθό τους και τα προς το ζην, αξίζουν περισσότερο σεβασμό και όχι συγκαλυμμένες απειλές!!! Διαμαρτύρονται όλοι για τους δημοσίους υπαλλήλους αλλά και οι ιδιώτες δεν είναι καλύτεροι. Με κλίκες, συντεχνίες και μονοπώλια δε θα πάει η χώρα μπροστά...