tromaktiko: ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΕ?

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΕ?




Είδα εχθές τις δηλώσεις που έκανε ο πρόεδρος της βουλής για τα επεισόδια που έγιναν στην βουλή. Να πω ότι δεν συμφωνώ... με το να προσβάλουμε τα μνημεία μας, αλλά ρωτάω τον πρόεδρο της βουλής και τους άλλους 300 εκεί μέσα. Για ποια δημοκρατία μιλάτε κύριοι? μου κόψατε με το έτσι θέλω 2500 ευρώ το χρόνο, χωρίς να έχω κάνει κάτι….δεν μίλησα,δεν είπα τίποτα. Γιατί όμως δεν μου μειώσατε και το δάνειο που πήρα, γιατί τόλμησα στα 30 μου να πάρω ένα αμάξι αξίας 11000 ευρώ.

Την δημοκρατία αυτή εσείς την φέρατε στον τόπο αυτό….έτσι όπως στρώσατε έτσι θα κοιμηθείτε.
 Βγείτε κύριε Πρόεδρε της βουλής να τα πείτε αυτά στον κοσμάκη έξω,να δείτε το τι βρίσιμο σας περιμένει. Ο κόσμος άρχισε να ξεσηκώνετε και εσείς θα την πληρώσετε.Δεν σας λυπάμαι καθόλου,το αντίθετο μάλιστα.

Υ.γ. ξέχασα να σας πω ότι ήμουν οπαδός του ΠΑΣΟΚ αλλά τώρα είμαι οπαδός του κόσμου που πεινάει και είμαι μέσα και εγώ σε αυτούς!



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!