Παράλληλα, ο κ. Ρέππας κάλεσε τα επιμελητήρια να παραδώσουν στις αρμόδιες αρχές στοιχεία όσων επαγγελματιών δεν ανταποκρίνονται στα συμβόλαιά τους ώστε να εφαρμοστεί ο νόμος.
«Να αναφερθούν στοιχεία των μεταφορέων που δεν ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους. Δεν γνωρίζουν τα επιμελητήρια ποια μέλη τους δυσκολεύονται να εκτελέσουν το μεταφορικό έργο τους επειδή οι μεταφορείς δεν είναι συνεπείς; πρέπει να τα περιμένουμε όλα από το κράτος;» αναρωτήθηκε. Ο υπουργός Μεταφορών επισήμανε ότι στην κυβέρνηση υπάρχει απόλυτη σύμπλευση για την εφαρμογή της συγκεκριμένης νομοθετικής πρωτοβουλίας. «Με τη ψήφιση του το ν/σ για την απελευθέρωση των μεταφορών θα τεθεί ευθύς αμέσως σε εφαρμογή» υπογράμμισε. «Για μια ορισμένη περίοδο, την οποία αποκαλούμε μεταβατική περίοδο, η αγορά θα παραμείνει ως έχει. Πιστεύω ότι το νέο περιβάλλον θα είναι πολύ ευνοϊκό και με την απελευθέρωση του κομίστρου και η Ελλάδα θα είναι πολύ ανταγωνιστική. Ας κερδίσουμε το χαμένο χρόνο» πρόσθεσε.
Ο υπουργός επανέλαβε ότι η κυβέρνηση προχωρά σε ένα νέο καθεστώς με τρεις πολιτικές υπέρ των μεταφορέων. Την ένταξη τους στο νόμο των αναπτυξιακών κινήτρων, τη χορήγηση φορολογικών κινήτρων με ρυθμίσεις απόσβεσης της άδειας που έχουν, και τρίτον μια ρύθμιση που αφορά τη σύνταξή τους.
Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος των Εξαγωγέων Βόρειας Ελλάδας Κυριάκος Λουφάκης σημείωσε στο ΣΚΑΪ ότι αν δεν επέμβει το κράτος τιμωρώντας κάποιους επαγγελματίες δεν μπορούμε να γίνει κάποια πρόοδος.
«Οι μεταφορές έχουν νεκρώσει. Τα μόνα φορτηγά που μπαίνουν στο ΣΕΜΠΟ Θεσσαλονίκης είναι αυτά με ξένες πινακίδες» δήλωσε.
Συνεχίζεται ο "κλεφτοπόλεμος"
Στο μεταξύ, την Τρίτη θα κατευθυνθούν με τα οχήματά τους στην Αθήνα οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, ενώ στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση του κλάδου.
Στη συνεχεία οι οδηγοί θα πραγματοποιήσουν πορεία προς τη Βουλή, ενώ δεν αποκλείεται να κάνουν ολονυκτία διαμαρτυρία στην πλατεία Συντάγματος, εν όψει της ψήφισης του νομοσχεδίου την Τετάρτη.
Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων στο ρεύμα εξόδου της Αθηνών - Λαμίας που είχαν κλείσει τη Δευτέρα οι οδηγοί φορτηγών δημόσιας χρήσεως. Φορτηγά και Βυτιοφόρα παραμένουν παραταγμένα στην Αθηνών – Κορίνθου, σε Μαγούλα και Σκαραμαγκά.
Με την εποπτεία των κινητοποιήσεων των επαγγελματιών έχουν επιφορτιστεί τέσσερις εισαγγελικοί λειτουργοί.
Έχουν εντολή, σε περιπτώσεις που διαπιστώνεται η διάπραξη αυτεπαγγέλτως διωκόμενων αδικημάτων, να εφαρμόζουν αμέσως την αυτόφωρη διαδικασία.
Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις των τομέων μεταφοράς, διαμεταφοράς και logistics, εκτιμούν ότι επιβαρύνονται με ζημίες της τάξης των 5 εκατ. ευρώ ημερησίως, μόνο στη Βόρεια Ελλάδα.
Παράλληλα, οι κινητοποιήσεις εκτιμάται ότι μπορεί να στοιχίσουν στις επιχειρήσεις του κλάδου ακόμη και 50 θέσεις εργασίας την ημέρα, αν συνυπολογιστεί το συνολικό ημερήσιο κόστος, με το οποίο τις επιβαρύνουν οι απεργίες και οι αποχές, εξαναγκάζοντάς τες σε περικοπές.
http://www.skai.gr/news/greece/article/152246/o-nomos-tha-efarmostei-amesa-/