Η καταναλωτική μανία και το κυνήγι των "χρυσών" προσφορών μπορεί πλέον να ερμηνευτεί και φυσικά, λόγω της αιτίας, να...
συγχωρεθεί! Βρετανοί επιστήμονες, ύστερα από έρευνα που διενεργούν, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι οι καταναλωτές, όταν βρίσκονται στα μαγαζιά και εντοπίσουν ένα προϊόν που θεωρούν "μεγάλη ευκαιρία", αισθάνονται τον ίδιο βαθμό συναισθηματικής έξαψης με τις στιγμές της σεξουαλικής διέγερσης .
Βάσει της έρευνας που διενεργήθηκε, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στο επαγγελματικό περιοδικό "The Grocer", διαπιστώθηκε ότι οι "ευκαιρίες" και οι "προσφορές" προκαλούν υποσυνείδητα τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όσο απολαμβάνει κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής δραστηριότητας.
Μετρώντας την εγκεφαλική δραστηριότητα καταναλωτών στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου τη στιγμή που εκτελούσαν online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών, οι ερευνητές παρατήρησαν ότι ένα δωρεάν ή εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος έχει τη δυνατότητα να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή!
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ένα σύστημα καταγραφής των κινήσεων των ματιών και των συναισθηματικών αντιδράσεων του σώματος σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10 και παρατήρησαν ότι στη γκάμα 5 έως 7 βαθμών της κλίμακας εντάσσονται οι αντιδράσεις στην παρακολούθηση ταινιών πορνογραφικού περιεχομένου, αλλά και οι δελεαστικές υποσχέσεις για "προσφορές" και "ευκαιρίες" στα ψώνια.
Ειδικοί της ψυχολογίας του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι ο μέσος καταναλωτής αποφασίζει αν θα αγοράσει κάτι ή όχι μέσα σε μόλις δευτερόλεπτα από τη στιγμή που το βλέπει, συνεπώς μια "προσφορά" πρέπει να ξεχωρίζει.
Η μελέτη, που βρίσκεται σε εξέλιξη, διενεργείται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ και επιβεβαιώνει ότι οι προσφορές και οι ευκαιρίες στα προϊόντα βρίσκουν αποδοχή στους καταναλωτές.
Πηγή: cosmo.gr