tromaktiko: ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ !

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ !



Η κατάσταση στσ Eλληνικά νοσοκομεία είναι αλαλούμ!
Νοσηλευόμαστε (ο μπαμπάς μου ) στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ηρακλείου,περνάμε εξαιρετικές στιγμές.

Δεν υπάρχει τίποτα σας μιλάω ειλικρινά δεν έχουν τα βασικά χαρτοβάμβακας,γάζες, γάντια!
επειδή κάτι είχα ακούσει όταν μπήκαμε να νοσηλευτούμε και λόγο της κατάστασής μας τετραπληγία βλέπετε, προμηθεύτηκα τα πάντα από το σπίτι μας για να μην λείψει κάτι στον μπαμπά μου.Μετά από πολύ κούραση έπρεπε να αλλάξω τον μπαμπά μου και μου είχε τελειώσει το χαρτί ψάχνω τις νοσηλεύτριες (που για να πω την αλήθεια κάνουν την δουλεία τους και με το παραπάνω) και μου απαντούν ότι δεν τους προμήθευσαν σήμερα. Και ρωτώ ποιος είναι αυτός που άφησε τα νοσοκομεία που εμείς στερούμαστε τον μήνα 200-300 ευρώ από τον μισθό μας για την περίθαλψή μας,να! φτάσουν σε τέτοιο εξευτελιστικό σημείο να έρχονται οι νοσηλεύτριες να ζητούν από εμένα γάντια? Είναι ξεφτίλα λυπάμαι! Θα φύγω μετανάστρια μετά από αυτά τουλάχιστον να δουλεύω σαν σκυλί να μου τα τρώνε αλλά να έχω όλα τα υπόλοιπα!
Ελλάδα λυπάμαι!

 ... ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ VIDEO ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ !

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!