Ειμαι ιδιοκτητης δυο μεταφορικων εταιρειων, μια εσωτερικου με κυρια γραμμη την γραμμη Θεσσαλονικης ΑΘηνας και μια εξωτερικου με κυρια ενασχοληση εισαγωγες κι εξαγωγες.
Ξεκιναω να απανταω επιγραμματικα στα σημεια που θιχτηκαν στο αρθρο.
Οσον αφορα τον επαγγελματισμο: Η μεταφορα ενος αντικειμενου Χ απο το ενα σημειο στο αλλο συμπεριλαμβανει τις επιμερου διαδικασιες παραλαβης, μεταφορτωσης και παραδοσης πορτα-πορτα (door to door) συμφωνα με την πληρη παροχη υπηρεσιων μεταφορας και διανομης εμπορευματων. Συνεχιζω.
1ον Σπασμενα, χτυπημενα.
Δεν ξερω με ποιον μεταφορεα εχεις μπλεξει και δεν σε αποζημιωσε ποτε για σπασμενο ή χτυπημενο εμπορευμα. Ειναι φυσιολογικο οταν ενα εμπορευμα ταξιδευει να εχει μετακινησεις και να χτυπηθει καποια φορα. Πολλες φορες μαλιστα τα χτυπημενα εμπορευματα ειναι προιον κακης συσκευασιας του πελατη και οχι του μεταφορεα. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ. Μονο εαν ο πελατης αρνειται την χρεωση ασφαλιστρου δεν υπαρχει. Στις περισσοτερες μεταφορικες το ασφαλιστρο αυτο ειναι της ταξεως του 4%.
2ον Χαμενα
Τα χαμενα υπαγονται στην ασφαλιση του εμπορευματος. Γι' αυτον τον λογο μια μεταφορικη εταιρεια πληρωνει ασφαλεια μεταφορων. Για οποιον αμφιβαλλει ας ρωτησει τον ασφαλιστη του.
3ον Αντικαταβολες και πληρωμες
Οσον αφορα τις αντικαταβολες πραγματικα λυπαμαι πολυ γιατι μαλλον εχεις μπλεξει με απατεωνα οσον αφορα τον μεταφορεα σου. Στις αντικαταβολες οι μεταφορικες ως επι το πλειστον αποδιδουν το ποσον σε 2-3 εργασιμες ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ. Κι εξηγω γιατι. Καθε περαιτερω προωθηση απο Αθηνα η Θεσσαλονικη στην επαρχια πηγαινει σε συνεργατικες μεταφορικες. Οταν καποιος για παραδειγμα εχει την γραμμη Θεσσαλονικη-Βεροια και δουλευει σ' αυτην την γραμμη καιρο εχει την σταθερη πελατεια του. Οταν παραδιδει ενα εμπορευμα που ειναι προς εισπραξη αντικαταβολης τις περισσοτερες φορες λογω φιλιας, συγγενειας κλπ δεν εισπρατει αμεσα την αντικαταβολη αλλα παραδιδει το εμπορευμα ελευθερο και εισπρατει καθυστερημενα την αντικαταβολη. Αυτο εχει ως συνεπεια να την αποδωσει καθυστερημενα στον συνεργατη μεταφορεα (π.χ. εμενα) επισης καθυστερημενα και εγω να την αποδωσω επισης καθυστερημενα στον πελατη μου σε Αθηνα η Θεσσαλονικη. Οσον αφορα την προμηθεια κακως δεν κανεις καταγγελια κατα του μεταφορεα σου που δεν σου δινει αποδειξη χρεωσης εμβαστικων.
4ον Η συγκριση γεματου φορτηγου στην Φρανκφουρτη με την Κρητη
Εδω μαλλον στα ειπανε τελειως λαθος. Μια αποστολη στην Φρανκφουρτη κοστιζει απο 1.600-1.900 ?. Μια αποστολη στην Κρητη δεν ξεπρναει τα 1.300 ? σε καμια πειπτωση. Παλι, αν σου ετυχε κατι τετοιο μαλλον δεν εκανες επαρκη ερευνα αγορας. Εν παση περιπτωσει μια περιοχη αξιολογειται οχι μονο βασει χιλιομετρικων αποστασεων αλλα και ΕΜΠΟΡΙΚΟΤΗΤΑΣ. Δοκιμασες ποτε να συγκρινεις τιμη εαν στειλεις ενα χαρτοκιβωτιο απο την Θεσσαλονικη στην Χαλκιδικη με το να στειλεις ενα χαρτοκιβωτιο απο Θεσσαλονικη στην Αθηνα; Πιστεψε με, το 2ο θα σου βγει πολυ φτηνοτερο.
Τελος θα ηθελα να συμπληρωσω αυτο για το οποιο αρχικα ενοχληθηκα απο το αρθρο σου. ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΗΣ.
Αυτη τη στιγμη δεν κανουν απεργια οι μεταφορεις, κανουν οι αυτοκινητηστες!!! Δεν ειναι καθολου το ιδιο και ειναι τελειως λαθος να συγχεονται οι δυο αυτες εννοιες.