tromaktiko: Μήνυμα της Ε.Π.Σ. για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές στα ΤΑΞΙ

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Μήνυμα της Ε.Π.Σ. για τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές στα ΤΑΞΙ



Στους δύσκολους καιρούς όποιος δεν αγωνίζεται, ζει λάθος
Μπ. Μπρέχτ
Συνάδελφοι όπως θα έχετε πληροφορηθεί από διάφορα δημοσιεύματα του τύπου και «διαρροές» (εφημερίδες Ημερησία 31/08 και Βραδυνή 14/08) έχει αρχίσει η λεγόμενη απελευθέρωση έργου και υπηρεσιών για τα ΤΑΞΙ.
Το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης είναι έγκλημα απέναντι στον αυτοαπασχολούμενο αλλά και στον στον οδηγό ΤΑΞΙ. Η κυβέρνηση εφαρμόζοντας τη πολιτική της Ευρ. Ένωσης για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών επιχειρεί να παραδώσει να παραδώσει το πιο κερδοφόρο κομμάτι της δουλειάς μας ( μεγάλες πιάτσες κέντρου, αεροδρόμιο, λιμάνια , σταθμοί ΚΤΕΛ ) στους μεγαλοξενοδόχους , στις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων και στους επιχειρηματίες που θέλουν να βάλουν χέρι στο τζίρο που κάνει ο απλός επαγγελματίας και ο οδηγός .

Πιο συγκεκριμένα προβλέπεται η έκδοση νέων αδειών για λιμουζίνες , μίνι βάν και ΤΑΞΙ 7 και 9 θέσεων, η δημιουργία εταιρειών ΤΑΞΙ που θα έχουν δικαίωμα να φτιάξουν τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων .

Η Ε.Π.Σ. είναι ριζικά αντίθετη σ αυτό το επιχειρούμενο έγκλημα , ενώ από την άλλη η ξεπουλημένη πλειοψηφία της ομοσπονδίας και του ΣΑΤΑ είναι ανοιχτά υπέρ των 7-9 θέσεων και σιγά σιγά όπως κάνουν πάντα ( όπως έκαναν και με το φορολογικό) θα στηρίξουν με τον ένα η τον άλλο τρόπο ολόκληρο το νομοσχέδιο της απελευθέρωσης , διότι αυτή είναι η πολίτικη συμφωνία των κομμάτων τους με την απελευθέρωση των λεγόμενων κλειστών επαγγελμάτων (ΝΔ- Λυμπερόπουλος, ΠΑΣΟΚ- Δήμου, Κισσάς, Σκέντζος).

Τι σημαίνει 7-9 θέσιο ΤΑΞΙ :
Τα 7-9 θέσια θα λειτουργούν χωρίς ταξιμετρο κάτι που σημαίνει άνισο κι αθέμιτο ανταγωνισμό που θα λειτουργεί υπέρ των μονοπωλίων . Στρώνεται ο δρόμος για τις μεγάλες εταιρείες ΤΑΞΙ , ώστε να μας πάρουν τη δουλειά και να απαξιωθεί τελείως το ΤΑΞΙ . Οπου εφαρμόστηκε η δήθεν απελευθέρωση και συγκροτήθηκαν μεγάλες Α.Ε. δημιουργήθηκαν μέσα σε λιγο διάστημα: 1) ανεργία για τους εργαζόμενους και 2) αύξηση τιμών για τους καταναλωτές ( οικοδομή - μεγάλες κατασκευαστικές, υδραυλικοί και ηλεκτρολόγοι - μεγάλες εταιρείες με 4ψηφιο τηλεφωνικό αριθμό, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη , θαλασσιες μεταφορές , αλυσίδες τροφίμων κτλ κτλ ) . Παραδείγματα υπάρχουν απ όλους τους κλάδους , αυτό που θα πρέπει να γνωρίζουμε καλά συνάδελφοι είναι πως αυτή τη περίοδο η Ευρ. Ένωση για να βοηθήσει τα μεγάλα μονοπωλια να ξεπεράσουν τη κρίση τους προωθεί γρήγορα τη συγκεντρωση των κεφαλαίων με μεγάλες Α.Ε. σε όλους τους κλάδους που μεχρι σήμερα δραστηριοποιουνται οι μίκροι επαγγελματίες . Χαρακτηριστίκο πάραδειγμα αυτό που κάνουν αυτή τη στιγμη στους συνάδελφους μας τους φορτηγατζήδες .

Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στο προεδρείο της ομοσπονδίας μας και στη διοίκηση του ΣΑΤΑ που ουτε μισή ανακοίνωση δεν εχει βγάλει για να συμπαρασταθεί στους συναδελφους μας ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΗΤΕΣ φορτηγατζήδες . Για σταση εργασιας η απεργια μας και συμμετοχή στις κινητοποιησεις τους ούτε λόγος βεβαία !!! Είναι άξιοι εκπροσωποι των κομμάτων τους ( ΠΑΣΟΚ - ΝΔ ) που στηρίζουν και τα δυό την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών και ως τέτοιοι λειτουργούν.
Η Ε.Π.Σ. και η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΤΑΞΙ συμμετείχαν στο μπλόκο της Π. Ράλλη μαζί με τους ιδιοκτήτες ελαφριών φορτηγών για να μη περάσει η αντεργατική επίταξη και το νομοσχέδιο που καταστρέφει τη δουλειά και τη ζωή των συναδέλφων μας αυτοκινητιστών μεταφορέων .

Τι σημαίνει ανώνυμες εταιρείες στα ΤΑΞΙ
Από το 2003 υπάρχει ο κατάπτυστος νόμος 4109 ( υπερ του οποίου είχε ταχθεί τότε ο σημερινός πρόεδρος του ΣΑΤΑ θ. Λυμπερόπουλος) που επιτρέπει να γίνουν εταιρείες ΤΑΞΙ . 'Οποιος συνάδελφος κάνει το λάθος και βάλει το αυτοκίνητο τού σε ανώνυμη εταιρεία αυτόματα παραχωρεί χρήση και εκμετάλλευση σε αυτήν. Παραδίδει τη δουλειά και το μεροκαμάτο του να το διαχειριστεί το 51% των μετόχων όπως αυτό νομίζει . Καμία αυταπάτη ! Στις Α.Ε. δεν υπάρχει χώρος και λόγος για μικρούς μετόχους με μια ή μισή άδεια . Κουμάντο θα κάνει ο μεγαλομέτοχος . Μέσα σε ελάχιστο χρόνο ο μικρός ιδιοκτήτης θα γίνει υπάλληλος - εργάτης με αφεντικό που θα του καθορίζει από το πόσο και πότε θα δουλεύει μέχρι το πόσο θα αμείβεται , τι διαδρομές θα κάνει κ.τ.λ. Κι αυτά είναι τα πιο light διότι όταν η δουλειά πέσει κι άλλο θα επικρατήσει ζούγκλα, η μια εταιρεία θα προσπαθεί να βγάλει απ την αγορά την άλλη και η ανεργία για τους αυτοκινητιστές (ακόμα κι αν εχουν άδεια που πλεον θα έχει γίνει μερίδιο σε εταιρεία) θα είναι πλέον γεγονός .

Το μαύρο μέτωπο κυβέρνησης - Ν.Δ. - ΛΆ.Ο.Σ.- ΣΥΡΙΖΑ- - ΕΥΡ. ΕΝΩΣΗ - Δ.Ν.Τ. θέλει να οδηγήσει τους επαγγελματίες όλων των κλάδων στην αγκαλιά των μονοπωλίων . Με τη φοροληστεία , τον ενταφιασμο του ασφαλιστικού , τη μείωση της εργατικής αγοραστικής δύναμης που ευθύνεται για την αναδουλειά των επαγγελματιών επιχειρούν να μας κάνουν σκλάβους των πολυεθνικών .

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΑΣ , ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ Η Ε.Π.Σ. ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΑ , ΕΛΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ , ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ .

ΟΧΙ ΣΕ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ 7-9 ΘΕΣΙΑ , ΟΧΙ ΣΤΙΣ Α.Ε.
ΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΕΥΝΟΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΕΥΕΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ( Ε.Π.Σ. )
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!