tromaktiko: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ"

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ"




Είμαι ιδιοκτήτης συνοικιακού φροντιστηρίο και μάλλον φέτος θα είναι η τελευταία χρονιά που το λειτουργώ γιατί έχω γονατίσει. Θα ήθελα να πω στην κυρία που κάνει την καταγγελία, πως όλα τα νομίσματα έχουν δύο όψεις. Εγώ δε διαθέτω "αλυσίδα" με πέντε φροντιστήρια αλλά μόνο ένα μικρό.
Εχω να σας πω ότι οι ίδιοι οι γονείς με παρακαλάνε να κόβω μικρότερη απόδειξη, φτάνει να χαμηλώσω την τιμή ανα μήνα.
Αν δεν το κάνω εγώ, θα πάνε στον δίπλα που το κάνει.

Δεν τους ενδιαφέρει η φοροδιαφυγή, αλλά το να γλυττώσουν έστω και 30 ευρώ το μήνα.
Αναγκάστηκα φέτος να μειώσω τον αριθμό των καθηγητών μου εφ'όσον μειώθηκε και η πελατεία μου.
Σας πληροφορώ ότι οι τρεις αυτοί νέοι άνθρωποι με παρακαλόύσανε να δουλέψουν έστω και ανασφάλίστοι με έξι ευρώ την ώρα. Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο 'άσχημα ένιωσα.
Δεν το έκανα γιατί φοβήθηκα την επιθεώρηση εργασίας (δε μου περισσεύουν να τους λαδώσω.)
Τα τρία αυτά παιδιά αυτή τη στιγμή δεν δουλεύουν πουθενά καθώς τα μικρά φροντιστήρια κλείνουν το ένα πίσω απ'τ'άλλο η προβαίνουν σε μειώσεις προσωπικού.
Αν τους είχα κρατήσει, θα είχαν τουλάχιστον τα 240 ευρώ το μήνα.
Αυτή τη στιγμή έχουν μηδέν.

Συμπέρασμα:
Οι ίδιοι οι πελάτες μου απαιτούν να φοροδιαφύγω αλλιώς θα πάνε σε άλλον.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοί μου παρακαλάνε να δουλέψουν ανασφάλιστοι γιατί δεν έχουν που αλλού να πάνε.  Κι'εγώ του χρόνου κλείνω, γιατί δε βγαίνω.
Για σκεφτείτε το λιγάκι..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!