tromaktiko: ΑΝΤΙΟ ΚΥΡΑ-ΑΓΑΘΗ

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΤΙΟ ΚΥΡΑ-ΑΓΑΘΗ



Σήμερα το πρωί έμαθα ότι πέθανε η κυρα-Αγαθή, η "μασκοτ" της γειτονιάς μας.
Η μάνα όλης της γειτονιάς...
Ηξερε όλους μας με τα μικρά μας ονόματα, που δουλευουμε, αν δουλεύουμε, "μη στενοχωριέσαι παληκάρι μου, και στην Αγγλία έτσι είναι λέει ο ανηψιός μου", μας έφερνε τυριά, κρέατα, αυγά από το χωριό, μας μαγείρευε, "που να προλάβετε εσείς που τρέχετε παιδιά μου", κράταγε τα παιδιά της γειτονιάς όταν δεν είχαν οι γονείς που να τα αφήσουν, ένας Αγγελος.

Αισθάνομαι την ανάγκη να την αποχαιρετήσω και απο'δω, όλο και κάποιος γείτονας θα διαβάζει.

Καλό Ταξίδι Κυρα Αγαθή.
Η παρουσία σου στη γειτονιά με έκανε να νιώθω ότι είμαι ακόμα στη γιαγιά μου, στο χωριό, όχι στο κέντρο της Αθήνας.

Καλό ξανασμίξιμο με τον άντρα σου.
Σου έλειπε πολύ...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!