tromaktiko: Σχετικά με την ανάρτηση για τα προσόντα της

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Σχετικά με την ανάρτηση για τα προσόντα της



Αφροδίτης Αλ Σάλεχ...
ΣΠΟΥΔΕΣ
Και σχολιαζω εγω ….
• Θεάτρου (αριστούχος απόφοιτη ανώτερης δραματικής σχολής ΒΕΑΚΗ), (τι μας λες!! Είναι αποφοιτη από σχολη θεατρου όπως και οι μισες wannabe ηθοποιοι! Δεν μιλαμε και για το Εθνικο ,μην τρελαθουμε!!)
Ψυχολογίας στο Α. Π. Θ. (αυτό μαλλον είναι το πτυχιο της..)
• Πολιτικών επιστημών στη Ν.Ο.Π.Ε  (τι είναι η ΝΟΠΕ????)
• Pre –sessional English Language Course at the University of Sussex (αυτό από ότι καταλαβα είναι μαθηματακια για να μαθουμε αγγλικουλια… το Lower καταφερε να το παρει?)
• The politics of Immigration at the University of Sussex (τετοιο πτυχιο δεν υπαρχει. Βαλαμε και τα σεμιναρια βλεπω για να γεμιζουμε χωρο στο βιογραφικο…)
• Μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο ΠΜΣ Πολιτική Επιστήμη και
Κοινωνιολογία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου  Αθηνών        (και εγω ειμαι γραμμενος σε ένα διδακτορικο. Αμα το τελειωσω θα το βαλω και εγω στο βιογραφικο μου..)
Επομενως το βιογραφικο της αποτελειται από ένα πτυχιο στην ψυχολογια στο ΑΠΘ και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!  Αμα παρει και μεταπτυχιακο ,τοτε να την βαλουμε και γενικο διευθυντη στην ΕΡΤ κατευθειαν.  Ρε δε ντρεπομαστε λεω εγω λιγακι…..
Σ.Α ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!