Πάντα όταν ήταν συστημένο το πακέτο, ο ταχυδρόμος μου χτυπούσε το κουδούνι και αν δεν ήμουν εκεί άφηνε ειδοποιητήριο.
Όταν δεν ήταν συστημένο πάλι παραλάμβανα χωρίς να χάσω ποτέ τίποτα. Όλα αυτά μέχρι που μετακόμισα σε άλλη γειτονιά και προφανώς άλλαξε ο ταχυδρόμος που κάνει τη διανομή. Τους τελευταίους 6 μήνες λοιπόν που βρίσκομαι σε νέα διεύθυνση, έχουν χαθεί 3 μη συστημένα πακέτα και έχω λάβει κανονικά 2 μη συστημένα.
Απο συστημένα σε κανένα απο τα 4 δεν μου χτύπησε ταχυδρόμος κουδούνι ενώ για κανένα δεν έλαβα το πρώτο ειδοποιητήριο. Στα 2 δεν έλαβα ούτε δευτερο και πήγα στο υποκατάστημα ΕΛΤΑ μόνο με το tracking number και τα παρέλαβα. Στα άλλα 2 έλαβα μόνο το δεύτερο ειδοποιητήριο το οποίο δεν το εκδίδει ο ταχυδρόμος αλλά το υποκατάστημα των ΕΛΤΑ. Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να απευθυνθώ και τι μπορώ να κάνω.
AΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Θα ήθελα να σας επισημάνω σαν ταχυδρόμος που είμαι από όσα ξέρω καλό είναι ο φίλος αναγνώστης να μιλήσει πρώτα με τον ταχυδρόμο του ο οποίος είναι ο μόνος που μπορεί να τον εξυπηρετήση σε αυτό που ζητάει αν δεν βρει ανταπόκριση (κακός επαγγελματίας, προσωρινός ταχυδρόμος που δεν γνωρίζει κ.τ.λ) μπορεί να απευθυνθεί στον προιστάμενο του δηλαδή στο κέντρο διανομής που ανήκει ,εκεί σε ποσοστό σχεδόν 100% όλα τα προβλήματα επιλύονται.
Τώρα ο φίλος αναγνώστης δεν μας ενημερώνει εαν έκανα όλες της ενέργειες που πρέπει και έχει την υποχρέωση να κάνει δηλαδή αν έγραψε το όνομα του στα θυροτηλέφωνα της πολυκατοικίας που μετακόμισε εάν έχει γραμματοκιβώτιο για την αλληλογραφία του με το όνομα του γραμμένο πάνω και αν ενημέρωσε έστω προφορικά στον νέο του ταχυδρόμο την μεταβολή της διεύυθνσης του τελειώνοντας θα ήθελα να προσθέσω ότι καλό είναι να αναρτούμε στα blogs προβλήματα τα οποία ήδη έχουμε κάνει ενέργειες και δεν τελεσφόρησαν και όχι για ''ψύλλου πήδημα'' ελπίζω σε ανάρτηση για ενημέρωση του ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ σας.
Ταχυδρομικός Διανομέας