tromaktiko: απάντηση στο: "ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΤΑΝ Η ΧΩΡΑ"

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

απάντηση στο: "ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΤΑΝ Η ΧΩΡΑ"



Φίλη αναγνώστρια, με συγχωρείς πάρα πολύ, αλλα κατα τη δική μου άποψη, στην κοινωνία ΔΕΝ είμαστε όλοι ίσοι. Παραδείγματος χάριν απο που και ως που δηλαδη εγώ είμαι ίσος με το ΓΑΠ? ή με εσένα?
Επειδή το ισχυρίζεσαι εσύ? Νομίζω οτι δεν μπορέις να συνεχίσεις αυτό τον ισχυρισμο διότι δεν υπάρχει κατι πιο ολοκληρωτικό απο μια τέτοια θέση. Προσβάλλει τη νοημοσύνη μου, και βεβαιως έρχεται σε αντίθεση με την προσέγγισή σου της "ανεκτικότητας". Οφέιλεις λοιπόν να σεβαστείς τη διαφορετικότητά μου και την ελευθερία μου να πιστεύω και να διεκδικώ με λογικά επιχειρήματα οτι ΔΕΝ είμαστε ΚΑΘΟΛΟΥ ισοι στην κοινωνια.Απο κει και περα αυτα που λες οτι αφου βρεθηκαν εδω εχουν ιδια δικαιωματα με εμας, ε, ειναι αναξιο σχολιασμου, αρκετο επιχειρημα για να αποδείξει τους ισχυρισμους περι ανισότητας. Αυτα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!