tromaktiko: ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ




Την Πέμπτη 16/9/2010, ώρα 10:00 πήγα στην Εργατική Εστία Αγρινίου για να πάρω δελτίο αγοράς βιβλίων, καθώς δεν ήμουν δικαιούχος εισιτηρίου κοινωνικού τουρισμού, αν και ΑΜΕΑ και άνεργος. Ο κόσμος που περίμενε ήταν περίπου 100 άτομα. Ως και την ώρα 12:30 δεν είχαμε εξυπηρετηθεί ενώ αργότερα την 13:00 μοιράστηκαν κάποια χαρτάκια προτεραιότητας για την επόμενη ημέρα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα αργότερα την 14:00 το μεσημέρι με υπάλληλο του γραφείου, μου είπε ότι υπάρχουν δελτία για διάθεση.
Έτσι πήγα πάλι την επόμενη ημέρα την 8:30 για να διεκδικήσω το δελτίο που δικαιούμουν γιατί το έχω πληρώσει μέσω της εργασίας μου.

Εκεί μας είπαν , κατά τις 10:30 ότι τελείωσαν τα δελτία. Συνολικά, μου είπε μία υπάλληλος
ότι μοιράστηκαν με αυτόν τον ανήθικο και άνομο τρόπο 900 δελτία σε ισάριθμους δικαιούχους σε δύο ημέρες!!!!  Εν κατακλείδι, αν θέλει ο κύριος Παπανδρέου να αναμορφώσει την Ελλάδα ας κάνει καμιά βόλτα στο εσωτερικό της χώρας, για να δει τα πραγματικά χάλια μας.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!