tromaktiko: Μικρές απορείες...και αν η εταιρία σας συγχωρεί!

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Μικρές απορείες...και αν η εταιρία σας συγχωρεί!



Σχετικά με την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/vodafone_6841.html  του κυρίου Π.Π που είναι ιδιοκτήτης καταστήματος Vodafone...
Aγαπητέ κύριε (συγγνώμη που αργώ να σας απαντήσω)
Συμφωνώ μαζί σας ότι η υπάλληλος εξυπηρετεί κάθε μέρα 30 πελάτες αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα του πελάτη ,ας βάλει και άλλη υπάλληλο το κατάστημα έτσι ώστε να είναι πιο συγκεντρωμένη και υπεύθυνη στη δουλειά της.
Μια μικρή παράλειψη όπως λέτε θεωρείται όντως ανθρωπινή (δεν ζήτησε κάνεις να της πάρουν το κεφάλι) αλλά όταν αφορά οικονομικό ζήτημα έχει και το στοιχείο της υπευθυνότητας(αυτό ισχύει και για την υπεύθυνη του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών)

Αν διαβάστηκε καλά το μήνυμα μου επίσκεψη σε κατάστημα έγινε (αναφέρομαι ότι στο μήνυμα λόγο του περιορισμού στους χαρακτήρες δεν μπορούν να αναφερθούν όλες οι λεπτομέρειες, γι' αυτό και μια επίσκεψη σε κάποιο κατάστημα είναι απαραίτητη). Όσο για την on line διαδικασία θέλω να σας ενημερώσω ότι όλοι μας δε είμαστε δυστυχώς ή ευτυχώς γνωστές των ηλεκτρονικών υπηρεσιών)

Οσο για την έκφραση σας : "Mαθετε όμως και εσείς σαν καταναλωτής να ενδιαφέρεστε για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζετε, αν δεν ρωτήσετε ο ίδιος, ίσως που λέμε να περάσει και στο "ντούκου" κάτι σημαντικό, και μετά να καταφεύγετε σε δήθεν καταγγελίες στα διάφορα τρομακτικά" σας ξαναλέω ότι ενδιαφέρθηκα ρωτώντας την υπάλληλο τι άλλο δηλαδή έπρεπε να κάνω, ακόμη και για την ρήτρα εκείνη ενημέρωσε. Αλλά ευτυχώς για εμάς ,και δυστυχώς για εσάς υπάρχουν τα διάφορα τρομακτικά στα οποία αναγκαζόμαστε να καταφεύγουμε (βλέπετε και μόνο σας αρκετές καταγγελίες κάθε ημέρα για την εταιρεία σας –τυχαίο δε νομίζω),για να διαμαρτυρόμαστε για τις δήθεν μη παραπλανητικές υπηρεσίες που για εσάς πρέπει να συγχωρούνται λόγο ανθρώπινου λάθους.

Τελειώνοντας μια ερώτηση μόνο σας κάνω Αν από ‘ανθρώπινο λάθος δικό μου κάνω ένα υψηλό λογαριασμό, λόγω παράλειψης ενημέρωσης από τους υπάλληλους της εταιρεία σας ,θα μου συγχωρηθεί χωρίς να εξοφλήσω;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!